Hvilken bil?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.634 visninger
18 svar
0 synes godt om
25. marts 2012

birthee

Hvilken bil har I, der har mere end 3 børn?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2012

GønskE

Mazda 5 havde mine forældre da jeg boede hjemme :-)

Anmeld

25. marts 2012

birthee

GønskE skriver:

Mazda 5 havde mine forældre da jeg boede hjemme :-)

Hvor mange var I?

Anmeld

25. marts 2012

De3Guldklumper

birthee skriver:

Hvilken bil har I, der har mere end 3 børn?

Der er mange forskellige at vælge imellem alt efter hvor mange penge man har at smide efter en bil

Vi er 5 søskende og da vi alle boede hjemme - den første 7 pers. bil vi fik var en mazda 626 hvor vi sad helt i bagagerummet bagudvendt ( altså vi kiggede ud af ruden på bagagerumsklappen)

Mine forældre har også haft 7 pers. berlinge og køre nu i 7 pers. citroen C4 picasso.

Der udover har du også følgende biler hvor du kan hente 7 sæder. VW Touran, VW Sharan, Renault gran scenic, ford galaxy, ford s-max, mazda 5 (6 pl), toyota verso.

Det var lige dem jeg kunne huske kommer jeg i tanke om flere så skal jeg nok skrive dem til dig

Anmeld

25. marts 2012

birthee

Pylle3 skriver:

Der er mange forskellige at vælge imellem alt efter hvor mange penge man har at smide efter en bil

Vi er 5 søskende og da vi alle boede hjemme - den første 7 pers. bil vi fik var en mazda 626 hvor vi sad helt i bagagerummet bagudvendt ( altså vi kiggede ud af ruden på bagagerumsklappen)

Mine forældre har også haft 7 pers. berlinge og køre nu i 7 pers. citroen C4 picasso.

Der udover har du også følgende biler hvor du kan hente 7 sæder. VW Touran, VW Sharan, Renault gran scenic, ford galaxy, ford s-max, mazda 5 (6 pl), toyota verso.

Det var lige dem jeg kunne huske kommer jeg i tanke om flere så skal jeg nok skrive dem til dig

tak

Anmeld

25. marts 2012

janne1986

Vi har en Opel Zafira med plads til 7...

Anmeld

25. marts 2012

Alexander&Lærke

Pylle3 skriver:

Der er også en honda Frv... Den har 6 pladser, bliver vist ikke laver mere, men en super bil og må kunne findes brugt....

Anmeld

25. marts 2012

De3Guldklumper

birthee skriver:

tak

Det var så lidt

Bor sammen med en bil nørd så jeg har kigget på MANGE biler

Anmeld

25. marts 2012

De3Guldklumper

Mette&Alexander skriver:

Der er også en honda Frv... Den har 6 pladser, bliver vist ikke laver mere, men en super bil og må kunne findes brugt....

Det er rigtigt. Den laves vist ikke mere fra ny - helt korrekt men brugt er der en del også en super fin bil

Anmeld

25. marts 2012

GønskE

birthee skriver:

Hvor mange var I?

Vi var 4 børn og min søster med påhæng ;-) den er 7 sæders :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.