hvad er hårdst

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

893 visninger
14 svar
0 synes godt om
25. marts 2012

Anonym trådstarter

af de her to uddannelser.
sosu hjælper/assistent eller frisør??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2012

Kloster

Jeg er ssh + ssa uddannet. Men ved ikke hvor hård frisør udd er. Det er jo meget forskellige uddannelser.

Hvad kunne du allermest tænke dig at blive? Det synes jeg er vigtigst at tænke på. Ikke hvor hård den er, for det kommer også an på, hvem man er osv.

Anmeld

25. marts 2012

Anonym trådstarter

Kloster skriver:

Jeg er ssh + ssa uddannet. Men ved ikke hvor hård frisør udd er. Det er jo meget forskellige uddannelser.

Hvad kunne du allermest tænke dig at blive? Det synes jeg er vigtigst at tænke på. Ikke hvor hård den er, for det kommer også an på, hvem man er osv.

med hård mener jeg fysik,, har dårligt knæ og ryg,,

Anmeld

25. marts 2012

Kloster

Anonym skriver:

med hård mener jeg fysik,, har dårligt knæ og ryg,,

Hvis man har dårlig ryg og knæ er ssh+ssa faget nok ikke det optimale.

Selvom vi har rigtig mange hjælpemidler, løfter vi stadig, bukker os ned, sidder på hug, går rigtig rigtig meget og i "mit" hus er det i 3 etager, så jeg går rigtig meget på trapper også.

Men jeg er jo på pl.hjem. Det er noget andet på sygehus ell i psykiatrien.

Anmeld

25. marts 2012

Anonym trådstarter

Kloster skriver:

Hvis man har dårlig ryg og knæ er ssh+ssa faget nok ikke det optimale.

Selvom vi har rigtig mange hjælpemidler, løfter vi stadig, bukker os ned, sidder på hug, går rigtig rigtig meget og i "mit" hus er det i 3 etager, så jeg går rigtig meget på trapper også.

Men jeg er jo på pl.hjem. Det er noget andet på sygehus ell i psykiatrien.

ja nemlig det er dog mest mit knæ..

men nu må jeg se hvad  hospiatelet siger når jeg bliver indkaldt dertil.. med mit knæ--

vil helst hjælperen/assistenten, og hvis ikke kan jeg kun finde frisør faget som spænende os..

Anmeld

25. marts 2012

S.Maria

Hvis du har dårlig knæ og ryg må jeg indrømme at jeg ikke tror at nogen af udd. passer til dig. Man bruger meget sin ryg og knæ ved sosu uddannelserne ihvertfald og kunne forestille mig at du skal stå meget op som frisør. Men det er jo bare min mening 

Anmeld

25. marts 2012

Anonym trådstarter

S.Maria skriver:

Hvis du har dårlig knæ og ryg må jeg indrømme at jeg ikke tror at nogen af udd. passer til dig. Man bruger meget sin ryg og knæ ved sosu uddannelserne ihvertfald og kunne forestille mig at du skal stå meget op som frisør. Men det er jo bare min mening 

tænker os bare har jo ikke problemer med at stå og gå lidt rundt i flere timer.. men dur bare ikke til at skulle sidde ned..

Anmeld

25. marts 2012

jydeinden

Anonym skriver:

af de her to uddannelser.
sosu hjælper/assistent eller frisør??

ville aldrig anbefale sosu hjælper til en med dårlig ryg eller problemer med bennen for de bruger begge dele en del. for som Kloster også skriver så har de godt nok mange hjælpemidler, men der er stadig meget gåen frem og tilbage, op og ned, og løften. ( ved jeg kun fordi min far arbejder indenfor faget.

Anmeld

25. marts 2012

Anonym trådstarter

jydeinden skriver:

ville aldrig anbefale sosu hjælper til en med dårlig ryg eller problemer med bennen for de bruger begge dele en del. for som Kloster også skriver så har de godt nok mange hjælpemidler, men der er stadig meget gåen frem og tilbage, op og ned, og løften. ( ved jeg kun fordi min far arbejder indenfor faget.

ja tænkte jeg godt,, min ryg er dog ikke overdrevet slem.. men mit knæ er det værste.. men håber jeg får noget positivt afvide når jeg på et tidspunkt forhåbenlig inden for kort tid skal på hospitalet..

Anmeld

25. marts 2012

MaleneG

Anonym skriver:

tænker os bare har jo ikke problemer med at stå og gå lidt rundt i flere timer.. men dur bare ikke til at skulle sidde ned..

Måske du skulle finde en uddannelse, hvor det er en god kombination af at skulle sidde og samtidig være ude i marken og lave noget ? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.