hvad er hårdst

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

893 visninger
14 svar
0 synes godt om
25. marts 2012

Anonym trådstarter

af de her to uddannelser.
sosu hjælper/assistent eller frisør??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2012

Kloster

Jeg er ssh + ssa uddannet. Men ved ikke hvor hård frisør udd er. Det er jo meget forskellige uddannelser.

Hvad kunne du allermest tænke dig at blive? Det synes jeg er vigtigst at tænke på. Ikke hvor hård den er, for det kommer også an på, hvem man er osv.

Anmeld

25. marts 2012

Anonym trådstarter

Kloster skriver:

Jeg er ssh + ssa uddannet. Men ved ikke hvor hård frisør udd er. Det er jo meget forskellige uddannelser.

Hvad kunne du allermest tænke dig at blive? Det synes jeg er vigtigst at tænke på. Ikke hvor hård den er, for det kommer også an på, hvem man er osv.

med hård mener jeg fysik,, har dårligt knæ og ryg,,

Anmeld

25. marts 2012

Kloster

Anonym skriver:

med hård mener jeg fysik,, har dårligt knæ og ryg,,

Hvis man har dårlig ryg og knæ er ssh+ssa faget nok ikke det optimale.

Selvom vi har rigtig mange hjælpemidler, løfter vi stadig, bukker os ned, sidder på hug, går rigtig rigtig meget og i "mit" hus er det i 3 etager, så jeg går rigtig meget på trapper også.

Men jeg er jo på pl.hjem. Det er noget andet på sygehus ell i psykiatrien.

Anmeld

25. marts 2012

Anonym trådstarter

Kloster skriver:

Hvis man har dårlig ryg og knæ er ssh+ssa faget nok ikke det optimale.

Selvom vi har rigtig mange hjælpemidler, løfter vi stadig, bukker os ned, sidder på hug, går rigtig rigtig meget og i "mit" hus er det i 3 etager, så jeg går rigtig meget på trapper også.

Men jeg er jo på pl.hjem. Det er noget andet på sygehus ell i psykiatrien.

ja nemlig det er dog mest mit knæ..

men nu må jeg se hvad  hospiatelet siger når jeg bliver indkaldt dertil.. med mit knæ--