Badedragt/bikini.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.462 visninger
8 svar
0 synes godt om
25. marts 2012

Lullaby

Izabella er nu 7 og jeg er gået på jagt efter en badedragt. Men jeg synes bare det er svært at finde sådan en, der er flot og samtidig hendes str. Synes faktisk at de fleste steder har bikinier. Og jeg synes altså hun er for lille til sådan en. Hun er kun 7 og bryder mig ikke om at seksualisere hende sådan. Hvad gør i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2012

trunte89

Izabella er nu 7 og jeg er gået på jagt efter en badedragt. Men jeg synes bare det er svært at finde sådan en, der er flot og samtidig hendes str. Synes faktisk at de fleste steder har bikinier. Og jeg synes altså hun er for lille til sådan en. Hun er kun 7 og bryder mig ikke om at seksualisere hende sådan. Hvad gør i?

Har h&m ikke nogle?I Kvickly så jeg også badedragter i for nyligt.
Jeg ville heller ikke putte min pige i bikini.
Sidste år havde hun en to delt, men der var over delen lang så den gik ned til underdelen. Synes det er underlig med bikine til små piger. Forstår ikke det med at overdelen skal dække de bryster de ikke har?

Anmeld

25. marts 2012

Emily2012<3

Lullaby skriver:

Min kærestes datter på 6 har en bikini med hello kitty.

Vi har også sagt vi køber en badedragt til hende i næste måned.. Så har kigget lidt i H&M og der har de nogle fine nogen synes jeg..

Anmeld

25. marts 2012

norenberg

Min datter som bliver 7 har de sidste 2 år brugt bikini når vi har været syd på....jeg ser ikke noget problem i det og syntes ikke hun bliver seksualiseret af at have en bikini på...

Anmeld

25. marts 2012

Lullaby

norenberg skriver:

Min datter som bliver 7 har de sidste 2 år brugt bikini når vi har været syd på....jeg ser ikke noget problem i det og syntes ikke hun bliver seksualiseret af at have en bikini på...

Jamen hvorfor skal de have en top på der dækker nogle bryster som de ikke har?

Anmeld

25. marts 2012

Lullaby

trunte89 skriver:

Har h&m ikke nogle?I Kvickly så jeg også badedragter i for nyligt.
Jeg ville heller ikke putte min pige i bikini.
Sidste år havde hun en to delt, men der var over delen lang så den gik ned til underdelen. Synes det er underlig med bikine til små piger. Forstår ikke det med at overdelen skal dække de bryster de ikke har?

I min har de ikke nogle som damen synes om. Til gengæld var der mange bikinier som hun syntes om hvor mor her sagde nej.. Det var trykket som tiltrak hende.

Anmeld

25. marts 2012

trunte89

Lullaby skriver:

I min har de ikke nogle som damen synes om. Til gengæld var der mange bikinier som hun syntes om hvor mor her sagde nej.. Det var trykket som tiltrak hende.

Øv.
Hvis hun er str 128 eller under, er der en del forskellige inde på h&ms hjemmeside.

Anmeld

25. marts 2012

trunte89

På name it s hjemmeside har de mange flotte badedraget i mange størrelser.

Anmeld

30. april 2012

janni2906

Jeg må ærligt indrømme jeg ikke har tænkt nogen som helst tanke om at en bikini til min datter, på 6 år, har noget som helst med at seksualisere hende. Hun vil gerne have en bikini fordi mor har så det fik hun sidste år. 

Jeg ser hellerikke en selv en bikini som noget der seksualisere mig, men har valgt bikini fordi jeg syntes at en badedragt er for dem på min mors alder og dem som vil skjule noget. Håber bedstemt ikke jeg støder nogen for det er ikke min mening, men jeg har bare slet ikke tænkt i den retning da min datter valgte en bikini...

Kh Janni

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.