mærker liv.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

564 visninger
9 svar
0 synes godt om
25. marts 2012

Nattøs

Hvor meget mærker i liv?

Jeg mærker Isabella dagligt og somme tider i flere timer i træk, med 5-10 mins mellemrum og andre gange.

Tror jeg hun fester der inde hehe hvor det er som om, hvor mange gange kan jeg sparke eller slå ud efter mor i minuttet

Jeg får næsten et chok, når hun er stille i flere timer også pludselig går hun amork der inde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2012

Ditte-3

mærker ham om morgnen og om aftnen meget selve dagen gør jeg ikke om det fordi jeg bare ikke tinger ved det kan godt være

Anmeld

25. marts 2012

Pernille_fleur

Ja, det er sjovt som det kan føles som om de nærmest er i gang med en fest eller noget derinde

Jeg mærker ham også dagligt (hvor er det syret at skrive ham - det er vist første gang jeg gør det )  - og ofte i længere tid ad gangen. Det er rigtig dejligt at mærke, at der er godt gang i den denrinde...

Pernille

www.psykolog-pernilleschou.dk

Anmeld

26. marts 2012

Nattøs

Pernille_fleur skriver:

Ja, det er sjovt som det kan føles som om de nærmest er i gang med en fest eller noget derinde

Jeg mærker ham også dagligt (hvor er det syret at skrive ham - det er vist første gang jeg gør det )  - og ofte i længere tid ad gangen. Det er rigtig dejligt at mærke, at der er godt gang i den denrinde...

Pernille

www.psykolog-pernilleschou.dk

Jeg er enig det er vildt underligt, som de kan feste. 

I dag har hun næsten sovet sig igennem dagen, mærket hende dog svagt. Brokket mig lidt ved spisebordet, men efter aftensmad og kom ned og ligge, så kom der gang i hende og kæresten mærket hende. På en anden måde end sidste gang  så han opdagede lige hvad jeg mente med, når hun lige nærmer sig maven hurtigt 

Anmeld

27. marts 2012

benzon

Nattøs skriver:

Hvor meget mærker i liv?

Jeg mærker Isabella dagligt og somme tider i flere timer i træk, med 5-10 mins mellemrum og andre gange.

Tror jeg hun fester der inde hehe hvor det er som om, hvor mange gange kan jeg sparke eller slå ud efter mor i minuttet

Jeg får næsten et chok, når hun er stille i flere timer også pludselig går hun amork der inde.

i morges eller meget tidligt i morges kunne jeg bare ikke sove mere der holdt han helt sikkert fest i flere timer også kunne jeg slet ikke sove igen . rigtigt dårlig nat men sådan er det jo bare .

mærker ham hverdag og gerne flere timer i træk rigtigt lækkert
så ja jeg tror os de holder deres fester inde i vores maver

Anmeld

27. marts 2012

Nattøs

benzon skriver:

i morges eller meget tidligt i morges kunne jeg bare ikke sove mere der holdt han helt sikkert fest i flere timer også kunne jeg slet ikke sove igen . rigtigt dårlig nat men sådan er det jo bare .

mærker ham hverdag og gerne flere timer i træk rigtigt lækkert
så ja jeg tror os de holder deres fester inde i vores maver

hehe jeg tror også der festes der inde

Anmeld

28. marts 2012

benzon

Nattøs skriver:

hehe jeg tror også der festes der inde

kan vi godt blive enig om

Anmeld

28. marts 2012

Nattøs

benzon skriver:

kan vi godt blive enig om

og igår oplevet min kæreste, at hans hånd næsten blev fjernet/skubbet til så blev vi begge glade.

Anmeld

28. marts 2012

benzon

Nattøs skriver:

og igår oplevet min kæreste, at hans hånd næsten blev fjernet/skubbet til så blev vi begge glade.

ja det er dejligt når det sker

Anmeld

28. marts 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her er det meget, hver dag! Dog mærker jeg hende næsten aldrig når jeg er på arbejde! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.