hævede fødder og hænder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.844 visninger
6 svar
0 synes godt om
25. marts 2012

MorTil4<3

kan man gøre noget ??

jeg er 37+1 idag, og jeg lider virkelig nu af meget hævede fødder og hænder

jeg kan ikk længere have mine ring på og mine fødder ligner nogle vandballoner der ser helt forkerte ud
det er blevet en form for smerte nu og den er virkelig ØV!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2012

Mor til Frederic og Freya

MilleMus1988 skriver:

kan man gøre noget ??

jeg kan ikk længere have mine ring på og mine fødder ligner nogle vandballoner der ser helt forkerte ud

Har gennem hele graviditet bøvlet med vand i krop, som dog først plejed at komme om aftenen - efter en lang og travl arbejds dag..

Men de sidste uger har de været hævet allerede fra om morgenen af, ringed pilled jeg af for 2 uger siden og satte den i en halskæde.

Så jeg glæder mig vildt til at gå på barsel her på onsdag.. Og kan se ende på mine ribben's smerter da hun skal ud her den 16 april...

Anmeld

25. marts 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Svømmehal! Og venepumpe øvelser og ellers så er det bare op med fødderne når det er muligt! Vh Stine som gik fra at bruge str 39 i sko, til at bruge kærsten str 43... 

Anmeld

25. marts 2012

Mor til Frederic og Freya

StineW79 skriver:

Svømmehal! Og venepumpe øvelser og ellers så er det bare op med fødderne når det er muligt! Vh Stine som gik fra at bruge str 39 i sko, til at bruge kærsten str 43... 

Thi hi....

Jeg syntes også det er træls at jeg næsten ikke kan få mine sikkerheds sko på om morgen'en mere.

Anmeld

25. marts 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Mor til Frederic skriver:

Thi hi....

Jeg syntes også det er træls at jeg næsten ikke kan få mine sikkerheds sko på om morgen'en mere.

Ja det ser frygteligt ud. Der gik næsten et helt år efter jeg havde født, før mine føder fik den gamle størrelse igen. Men det er bare heller ik sjovt når de gør så ondt! 

Min kære kærste og nogle af mine kollegaer ka stadig finde på at kalde mig elefantfod... Godt du er så langt, så går der heldigvis ik så længe inden de forsvinder! Vh stine

Anmeld

25. marts 2012

Clisolka

MilleMus1988 skriver:

kan man gøre noget ??

I fodbad med dem med koldt vand - det hjalp mig rigtigt meget 

Anmeld

25. marts 2012

Emily2012<3

MilleMus1988 skriver:

kan man gøre noget ??

Du kan få akupunktur.

Mine fødder så også forfærdelige ud, og jeg fik allerede vand i kroppen da jeg var halvvejs ca..

Lige et billede af mine fødder som de så ud..

Det gør naller!

Men snak med din JM eller din læge og bliv henvist til akupunktur..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.