25+0 m.tvillingerne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2012

L&V

MissBee skriver:

Mange tak og ja det er jeg sikker på så længe jeg kan holde ud at blive liggende! 

Så lidt Går det lidt bedre med det hele? Har i fået snakket og hygget lidt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2012

MissBee

Månsson skriver:

Så lidt Går det lidt bedre med det hele? Har i fået snakket og hygget lidt?

Nææ desværre lider parforholdet stadig meget og især nu her hvor vi nærmer os den 1 hvor han skal flytte vores hjem fra malm til Kbh.

Men vi forsøger at skrive en masse sms'er men jeg saaaavner ham!

Hvilket jeg også har fortalt min familiesig bedt dem hjælpe ham så meget som muligt

Anmeld

26. marts 2012

L&V

MissBee skriver:

Nææ desværre lider parforholdet stadig meget og især nu her hvor vi nærmer os den 1 hvor han skal flytte vores hjem fra malm til Kbh.

Men vi forsøger at skrive en masse sms'er men jeg saaaavner ham!

Hvilket jeg også har fortalt min familiesig bedt dem hjælpe ham så meget som muligt

Øv men godt familien hjælper jer.. Kan rigtig godt forstå du savner ham
Håber det bliver bedre når flytningen er ovre

Anmeld

26. marts 2012

4xGreve

MissBee skriver:

Kender ikke til det du nævner? Hvad skulle det være godt for?

Jeg tager nifidipin som er en vehæmmer ikke at jeg har haft nogle særlige plukveer efter jeg ligger ned..

Progstron skulle gerne forhindre at livmorhalsen bliver mindre samt skulle hjælpe til at forlænge graviditeten så man ihvertfald ikke fødte før uge 34

Anmeld

26. marts 2012

MissBee

4xGreve skriver:

Progstron skulle gerne forhindre at livmorhalsen bliver mindre samt skulle hjælpe til at forlænge graviditeten så man ihvertfald ikke fødte før uge 34

Hmmm det må jeg da lige høre dem om til stuegang i morgen... 

Anmeld

26. marts 2012

4xGreve

MissBee skriver:

Hmmm det må jeg da lige høre dem om til stuegang i morgen... 

Du må lige prøve at give en opdate på hvad de siger??

Anmeld

27. marts 2012

MissBee

4xGreve skriver:

Du må lige prøve at give en opdate på hvad de siger??

Har læst lidt op på det og progesteron har helt rigtigt vist en god effekt ved forkortet cervix men studier har også vist at det desværre ikke påvirker flerfoldsgraviditeter, hverken cervix el dødeligheden bliver påvirket. 

Øv bøv! 

Anmeld

27. marts 2012

4xGreve

MissBee skriver:

Har læst lidt op på det og progesteron har helt rigtigt vist en god effekt ved forkortet cervix men studier har også vist at det desværre ikke påvirker flerfoldsgraviditeter, hverken cervix el dødeligheden bliver påvirket. 

Øv bøv! 

Arrh det er jeg ked af, det viste jeg desværre ikke...

Men skal du så være senge liggende fra nu af og til uge 34?

Anmeld

27. marts 2012

MissBee

4xGreve skriver:

Arrh det er jeg ked af, det viste jeg desværre ikke...

Men skal du så være senge liggende fra nu af og til uge 34?

Ja det skal jeg og det gør ikke noget det er kun 9 uger endnu  Jeg håber bare jeg kan komme hjem og aflaste efter uge 28 da det klart ville være bedre for mig rent mentalt.

Jeg er enebarn og har altid haft brug for min alenetid, er nu på 12 dagen uden noget tid alene 

Og tak, det kunne jo have været fantastisk hvis det bare havde virket på alle 

Anmeld

27. marts 2012

4xGreve

MissBee skriver:

Ja det skal jeg og det gør ikke noget det er kun 9 uger endnu  Jeg håber bare jeg kan komme hjem og aflaste efter uge 28 da det klart ville være bedre for mig rent mentalt.

Jeg er enebarn og har altid haft brug for min alenetid, er nu på 12 dagen uden noget tid alene 

Og tak, det kunne jo have været fantastisk hvis det bare havde virket på alle 

Der er ikke noget værre end at være indlagt og konstant være en "offenlig" person...

Og jeg havde en meget lang livmoderhals men fik alligevel progsteron tros det blev min livmoderhals drastisk forkortet på en uge ( mener det var omkring uge 30) så ved mig virkerT de ikke optimalt, men gik da til uge 39+0 inden bettemand meldte sin ankomst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.