leje en trailer hvor??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2012

An&Jo

Månsson skriver:

Altså har kun prøvet det en gang for længe siden og der mener jeg ik det var sådan men er ik sikker..

https://www.freetrailer.dk/DA.aspx

Der er os dem her, der kan du selv vælge om du forsikre eller ej som jeg lige læser det

jeps.. men hvis du læser under vilkår og betingelser, så kan man gå ned på siden, og så er der hvordan og hvorledes med depositum..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2012

L&V

An&Jo skriver:

jeps.. men hvis du læser under vilkår og betingelser, så kan man gå ned på siden, og så er der hvordan og hvorledes med depositum..

Nå for den da, ja det havde jeg ik luret. Men statoil der er i hvert fald ik alt mulig fis, det er ren og skær leje og de har flere slags trailere

Anmeld

25. marts 2012

An&Jo

Månsson skriver:

Nå for den da, ja det havde jeg ik luret. Men statoil der er i hvert fald ik alt mulig fis, det er ren og skær leje og de har flere slags trailere

så tror jeg bare vi prøver at finde en trailer..

boxit ville ellers være det nemmeste, men kan kun finde priser på deres i hverdagene, og jeg skal bruge den lørdag..

Anmeld

25. marts 2012

FrkZier

mange tankstationer lejer trailere ud

Anmeld

25. marts 2012

L&V

An&Jo skriver:

så tror jeg bare vi prøver at finde en trailer..

boxit ville ellers være det nemmeste, men kan kun finde priser på deres i hverdagene, og jeg skal bruge den lørdag..

Det ligner godt nok at de kun kan lejes i hverdage og afleveres i hverdage, så det er måske noget med at hente fredag og aflevere mandag?

Anmeld

25. marts 2012

An&Jo

Månsson skriver:

Det ligner godt nok at de kun kan lejes i hverdage og afleveres i hverdage, så det er måske noget med at hente fredag og aflevere mandag?

jaa, men kan bare ikke hente den fredag, eller aflevere mandag..

Dem der skal flytte for mig bor nemlig for langt væk, og har ikke selv bil

Anmeld

25. marts 2012

L&V

An&Jo skriver:

jaa, men kan bare ikke hente den fredag, eller aflevere mandag..

Dem der skal flytte for mig bor nemlig for langt væk, og har ikke selv bil

Nej det kan jeg godt se Øv bøv det så ellers billigt ud.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.