Lars Løkke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

351 visninger
8 svar
0 synes godt om
4. april 2009

1977

Profilbillede for 1977
Jeg er godt nok spændt på at se hvordan han klarer sig sig statsminister. Tror i han kan klare opgaven?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2009

Bastian

Nej, og jeg er ham heller ikke venlig stemt. Han har da slet ikke formatet... Ser helst den borgelige regering med Løkke i spidsen ad pommeren til .

Anmeld

4. april 2009

malou

Han er bestemt ikke min kop the

Anmeld

4. april 2009

Honningblomst

En af mine venner som er inden for politik (ikke samme parti) han kender ham personligt og mener Løkke kan og vil blive meget bedre end Fogh, så lad os se hvad der.
Man kan jo ikke vide hvordan han bliver før han kommer i aktion. For min skyld er det lige meget hvem kransekagefiguren er, det er politikken det handler om og der er det heldigvis ikke kun en mand der gør forskellen.
Knus..

Anmeld

4. april 2009

Rikke, Liam & Linus

Jeg er bestemt ikke begejstret.

Men giver manden en chance for at vise hvad han dur til. Kan jo være man bliver overrasket.

Anmeld

4. april 2009

lonemus

RikkeØ skriver:

Jeg er bestemt ikke begejstret.

Men giver manden en chance for at vise hvad han dur til. Kan jo være man bliver overrasket.

Samme her

Anmeld

4. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg vil have LENE ESPERSEN!!!!!...

Jeg forstår simpelthen ikke, at vicestatsmedisteren ikke skal overtage!!

Jeg syntes slet ikke at Lars Løkke har statsmedister potientiale!! grr...

Anmeld

4. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Eva skriver:

En af mine venner som er inden for politik (ikke samme parti) han kender ham personligt og mener Løkke kan og vil blive meget bedre end Fogh, så lad os se hvad der.
Man kan jo ikke vide hvordan han bliver før han kommer i aktion. For min skyld er det lige meget hvem kransekagefiguren er, det er politikken det handler om og der er det heldigvis ikke kun en mand der gør forskellen.
Knus..

Jeg håber det virkelig!!!...

For jeg vil være så ked af, hvis det vil være enden på vores regering...

Anmeld

4. april 2009

netdaddy

Personligt er jeg egentlig hamrende ligeglad med hvem der er statsminister og om han/hun er rød eller blå.

Dansk politik er slet ikke så polariseret som den giver sig udtryk for at være.

Når alt kommer til alt vil alle partierne alligevel føre en social-liberalistisk politik. Hvis ikke de gjorde det ville de miste så mange vælgere at de ville være i fare for at ligge under spærregrænsen.

Hvor mange medlemmer/vælgere der støtter fx. Socialdemokratiet idag har ikke en højere uddannelse? Der er naturligvis mange der "blot" har erhvervsuddannelser og grundlæggende uddannelser (ikke at der er noget i vejen med dem), men Socialdemokratiet har slet ikke den samme arbejder-profil længere, som berettiger deres såkaldte arbejderpolitik idag.
Det samme gør sig gældende for alle de andre partier.

Og ser man på partiernes politikere er de da alle sammen mere eller mindre højtuddannede mennesker.

Så personligt giver jeg ikke en dyt for alt det politiske skuespil i medierne, som fx. "det er da også for dårligt at gamle mennesker tvangsvaskes om natten på plejehjemmene - det er da regeringens skyld"!
Undskyld sproget - men op i nummeren med det....det er da absolut ikke regeringens skyld. Det er trods alt kommunerne der driver plejehjemmene. Regereingen er der ikke for at føre tilsyn eller være opsynsmand - de er der for at træffe overordnede beslutninger på deres vælgeres vegne - intet andet.

Så når nogen siger de har noget imod Lars Løkke som statsminister er deet for mig at se sandsynligvis blot et spørgsmål om at de ikke kan lide ham som person eller det han politisk giver udtryk for og ikke den politik som han reelt set vil komme til at føre - for den er skisme den samme som fx. Helle Thorning Schmidt, Pia K eller Villy Søvndal ville få mulighed for at føre. Det er derfor man har en opposition som man ofte (heldigvis) er nødt til at samarbejde og forhandle med.

NB: Håber ikke mit indlæg har stødt nogen - i så fald undskylder jeg på forhånd!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.