hvor længe har i prøvet nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2009

mettemus80

Jeg smed p-pillerne i dec. 08...

Men vi er først rigtig gået i gang her i april... Da vi skal på ferie i aug. Må kun være i 24 uge der...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2009

milles

Vi har været i gang i 2 måneder. Kan teste i morgen.
Men jeg tror ikke der er gevinst denne gang. Har overhovedet ikke tegn på noget som helst.

Anmeld

21. april 2009

MaleneGærup

Har prøvet siden november 2007- så det er rigtig længe nu synes jeg.
Har allerede været til forundersøgelse på fertilitetsklinikken. Venter bare på mens så vi kan komme videre med undersøgelserne.

Held og lykke til alle der prøver-

Anmeld

21. april 2009

Natascha

vi har været igang siden december 07, så det er lidt længe efter hånden...

Anmeld

22. april 2009

FrkC

Vi har ikke været i gang så længe Smed p-pillerne i december sidste år, dog tager vi den lidt med ro lige pt da vi lige har købt hus og er ved at lave det i stand fra op til tå Men om et par måneder er vi på den igen

Anmeld

22. april 2009

baby2010

milles skriver:

Vi har været i gang i 2 måneder. Kan teste i morgen.
Men jeg tror ikke der er gevinst denne gang. Har overhovedet ikke tegn på noget som helst.

Nåhr, var det gevinst eller? Meget nysgerrig, det er jo spændende!

Anmeld

22. april 2009

Diana...

- skriver:

Prøvede fra 12. marts hvor spiralen kom ud og til jeg testede positiv den 12. april

Ihh hvor dejligt stort tillykke

Anmeld

22. april 2009

Bonnie83

Vi har prøvet i 2 måneder nu, så det er ikke så længe. Derfor er jeg stadig meget spændt på at teste om et par uger.

Held og lykke til alle

Anmeld

22. april 2009

pussekat

hejsa
vi her prøve i 4 år nu start op i april 2005 og vi kom på sygehus i marts 06 men der skulle jeg tabe mig så her få iui i mats 08 ma i uge 10 og ivf august 08 igen æg til op og her lige få icsi her i marts 09 neg og nu skal jeg på sygehus da der ikke er huld nok i livmoren og kivmorenhals her gå en månde og håbet på post men her ring i mandag nu kan de at det her få papir den 2-4 og nu kan de ikke fin papir så der er fax nye ud til dem nu så nu håbet vi på en tid må ikke start op på sygehus og vi må ikke prøve selv nu før vi her være på sygehus øvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv

Anmeld

23. april 2009

Mor.sander

Vi har prøvet siden sidste sommer, var gravide i dec. 08 men tabt i uge 7 desværre.. så vi prøver stadigvæk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.