Kaster op!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

344 visninger
4 svar
0 synes godt om
7. marts 2008

Marco2

Sidder jo lige og venter på afgørelsen af X-factor og så kommer TV-avisen. Og så viser de klip fra Australien hvor små lam bliver spændt fast og uden bedøvelse får klippet hud og hår af på bagdelen....
Blev nødt til at zappe væk.... kors en gang dyremishandling... nej hvor er det skrækkeligt... var lige ved at tude....

AG - dyreaktivist!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2008

Rasmine

Ja, føj for den da.
Selvom TV-damen på det karftigste advarer om stærke billeder i klippet, skal man jo liiige se...

Jeg vil med i din klub, AG!

Anmeld

7. marts 2008

Nadi

Så ikke indslaget da vi har børn på 6 og 9 i huset i aften, men jeg er også med på den.

Folk har fnist af mig fordi jeg ville købe øko kød fordi de dyr havde haft det godt, men helt ærlig man skal da tænke på hvordan de har det selvom de skal slagtes!

-Nadia

Anmeld

7. marts 2008

BellaT

:'(:'(:'(:'( Ja, jeg skyndte mig at trykke over på tv2news. Lynhurtigt. Ventede et stykke tid og trykkede tilbage. Troede at klippet var ovre. Men så viser de det igen!>(!! Så jeg så det i et kort øjeblik og det hænger fast:'(. Ville jo gerne høre om hvad det var for noget svineri, men kunne godt undvære at se det. Piv! Stakkels små uskyldige lam! Bliver rasende>(>(>(>(>(>( Knus fra Helle...

Anmeld

7. marts 2008

Tynen

Puha!!

Godt jeg ikke så det - Jeg kan slet ikke holde til at se alt det lort mennesker udsætter dyr for!

Hvad fanden sker der i hovedet på folk??

Trine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.