Hurtig hjælp! Mekanisk hund med pels???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.047 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. marts 2012

cnmigo

Hejsa

Jeg har købt en mekanisk hund, med hvid pels - den minder lidt om en Westi - størrelsesmæssigt er den ca. 35cm lang og små 20 høj vistnok (er ikke målt)

Jeg har fået at vide at man kan kalde på den osv. Men den har fået "installeret" et navn - kan man ændre det? Hvordan?

Hvad hedder hunden på markedet? Produktnavn.

Hvad kan den ellers - har kun kort tændt den og den gøede og gik... Men hvad ellers?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2012

Victoriasmor88

cnmigo skriver:

Hejsa

Jeg har købt en mekanisk hund, med hvid pels - den minder lidt om en Westi - størrelsesmæssigt er den ca. 35cm lang og små 20 høj vistnok (er ikke målt)

Jeg har fået at vide at man kan kalde på den osv. Men den har fået "installeret" et navn - kan man ændre det? Hvordan?

Hvad hedder hunden på markedet? Produktnavn.

Hvad kan den ellers - har kun kort tændt den og den gøede og gik... Men hvad ellers?

Kan det være en fur Real hund ? sådan en har min bonusdatter, den kostede 700 kr. Den kan gø og man kan gå tur med den, og reagerer på støj, men den kan ikke indstilles med navn

Anmeld

24. marts 2012

cnmigo

Prinsesse2ben skriver:

Kan det være en fur Real hund ? sådan en har min bonusdatter, den kostede 700 kr. Den kan gø og man kan gå tur med den, og reagerer på støj, men den kan ikke indstilles med navn

Søger lige... Men tror det ikke så - de sagde at den havde et navn "Karoline" og det vil jeg gerne have ændret...

Anmeld

24. marts 2012

cnmigo

Den ser sådan her ud:

Anmeld

24. marts 2012

Victoriasmor88

cnmigo skriver:

Den ser sådan her ud:

Kan desværre ikke se biledet, måske du kan indsætte link

Anmeld

24. marts 2012

cnmigo

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSpnW8YqhqL7FLUMDp-D_9QsQgjzvpoTywIxquqYZkpbuyudmk4Jue1GrpUkw

?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.