Navlebrok?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

498 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. marts 2012

Mother-love

Hey girls.
Det slog mig egentlig da vagtlægen i dag sagde isabella har navlebrok ( navlen popper udad) er det arveligt? Jeg havde det også indtil jeg nåede teenagesårene. Men havde altid fået afvide at det var pga den måde de havde klippet navlen på ved fødslen. Men da lægen idag kaldte det navlebrok blev jeg jo nærmest helt forskrækket hvorefter hun sagde at det fik væk med tiden. Og så tænkte jeg jo straks om det er arveligt da jeg også har haft det.

Sååå synd for min datter for jeg hadede virkelig min navle for alle synes det var så sjovt at den strittede udad

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2012

Mother-love

25. marts 2012

piadas

Jeg ved ikke, om det er arveligt, men vores datter på 13 måneder har også navlebrok. Vi snakkede om det, da vi var til 1 års undersøgelse, og lægen sagde, at det er fordi noget af underhuden eller muskulaturen (jeg kan faktisk ikke huske, hvad det var) ikke er vokset ordentligt sammen.

Hun skal opereres, når hun er blevet lidt større, for lægen mente ikke, det ville forsvinde af sig selv...det lyder lidt mærkeligt, for det er jo en helt anden forklaring, du har fået...

Forsvandt dit da du blev ældre? Jeg har nemlig også tænkt på det der med at blive drillet i skolen...

Anmeld

25. marts 2012

spj

I langt de fleste tilfælde forsvinder navlebrok af sig selv. Mener endda det er inden de når skolealderen, at det plejer at forsvinde.

Jeg er ret sikker på, at det ikke er arveligt. Tror det er en tilfældighed at i begge har/har haft det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.