kolding sygehus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.761 visninger
11 svar
0 synes godt om
4. april 2009

Challe13

Er der nogen der har erfaringer fra kolding sygehus..fra barsels afd. altså ikke fra patient hotel eller storken.
???? hvordan var oplevelse af stedet, personalet, hjælpen.
Evt. kejsersnit?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2009

A.

var der par timer da det var ikke plads på hotelet og alle var så søde du kan glæde dig

Anmeld

4. april 2009

Challe13

agnieszka skriver:

var der par timer da det var ikke plads på hotelet og alle var så søde du kan glæde dig

har været der... derfor ønsker jeg at høre hvordan andre har oplevet det...

Anmeld

4. april 2009

A.

Challe13 skriver:

har været der... derfor ønsker jeg at høre hvordan andre har oplevet det...

ok jeg synes det var rigtigt godt men hvad synes du?

Anmeld

4. april 2009

Challe13

agnieszka skriver:

ok jeg synes det var rigtigt godt men hvad synes du?

har ikke meget lyserødt at sige... om barsels afd.
bedste oplevelse var behandlingen på operations stuen

Anmeld

4. april 2009

A.

Challe13 skriver:

har ikke meget lyserødt at sige... om barsels afd.
bedste oplevelse var behandlingen på operations stuen

ok ja det lyder ikke så godt eg var der kun par timer

Anmeld

4. april 2009

Challe13

agnieszka skriver:

ok ja det lyder ikke så godt eg var der kun par timer

nej og jeg var indlagt en uge på firemand stue efter kejsersnit. og ville gerne høre andres oplevelser, så tak for din, selvom det jo ikke kan være meget du har oplevet.

Anmeld

4. april 2009

sbs78

Hejsa

Jeg har født to gange på kolding sygehus. Og jeg har kun gode ting at sige om stedet.
Fødte min første datter i dec 03 ved en alm fødsel. Synes jeg fik alt det, jeg havde brug for. Personalet var rigtige søde og hjalp med alt det jeg havde brug for.
Fødte min anden datter ved pks i Juli 07 og igen kun positivt at sige. Lå et døgn på barselsgangen, og der efter på storken. Må sige at personalet på storken er så dygtige, jeg var virkelig glad for deres hjælp. Skulle jeg være så heldig at få et barn mere, ville jeg uden tvivl vælge kolding sygehus igen.

Knus Sidsel

Anmeld

4. april 2009

Challe13

sbs78 skriver:

Hejsa

Jeg har født to gange på kolding sygehus. Og jeg har kun gode ting at sige om stedet.
Fødte min første datter i dec 03 ved en alm fødsel. Synes jeg fik alt det, jeg havde brug for. Personalet var rigtige søde og hjalp med alt det jeg havde brug for.
Fødte min anden datter ved pks i Juli 07 og igen kun positivt at sige. Lå et døgn på barselsgangen, og der efter på storken. Må sige at personalet på storken er så dygtige, jeg var virkelig glad for deres hjælp. Skulle jeg være så heldig at få et barn mere, ville jeg uden tvivl vælge kolding sygehus igen.

Knus Sidsel

ja et døgn... jeg lå ALLE døgn på barselafd og kom ikke på andet...

Anmeld

6. april 2009

sbs78

Challe13 skriver:

ja et døgn... jeg lå ALLE døgn på barselafd og kom ikke på andet...

Første gang jeg fødte lå jeg skam også kun på barselsgangen, og det havde jeg det helt fint med. Der er måske en grund til at man ikke bliver flyttet!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.