Nu siger han "Mormor"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

824 visninger
3 svar
0 synes godt om
24. marts 2012

MorDk

Ej jeg må liiige dele dette med jer...

Her til aften da jeg står i køkkenet og er ved at rydde op efter aftensmaden - kommer vores søn ud og hiver mig i buksetbenet... og siger "mormor" ...."mormor" Jeg spørger.... siger du mormor?

Bassen løber ud i entrén og kigger på døren... *s*Må jo fortælle ham at mormor ikke kommer... men at vi kan ringe til hende. 

Bassen smutter ind i stuen og henter min mobil...*S*

Vi ringer til mormor så hun kan høre hvor flot han kan udtale "Mormor"  Mormor blev selvfølgelig rigtig glad!!!

Tænk så står man der... og så lige ud af det blå luft har Bassen lært et nyt ord/navn *S*

Ja jeg bliver da helt stolt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2012

Ayasmor

Hvor er han bare super dygtig.. hende mormor må have været pavestolt.. Og ikke mindst du.. Det varmer bare så dejligt, når de små lærer nye fantastiske ting og ord.

Anmeld

5. april 2012

EnGodMor

MorDk skriver:

Ej jeg må liiige dele dette med jer...

Her til aften da jeg står i køkkenet og er ved at rydde op efter aftensmaden - kommer vores søn ud og hiver mig i buksetbenet... og siger "mormor" ...."mormor" Jeg spørger.... siger du mormor?

Bassen løber ud i entrén og kigger på døren... *s*Må jo fortælle ham at mormor ikke kommer... men at vi kan ringe til hende. 

Bassen smutter ind i stuen og henter min mobil...*S*

Vi ringer til mormor så hun kan høre hvor flot han kan udtale "Mormor"  Mormor blev selvfølgelig rigtig glad!!!

Tænk så står man der... og så lige ud af det blå luft har Bassen lært et nyt ord/navn *S*

Ja jeg bliver da helt stolt!

Hvor gammel er han???

Anmeld

5. april 2012

LR85

Det er bare så sødt og totalt bekræftigelse på a de ved hvem mormor er og tænker på hende. 

Elsker når min 2-årige snakker om mormor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.