Løbevogn/babyjogger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

343 visninger
2 svar
0 synes godt om
24. marts 2012

Monica85

Hej.

Nogen der har erfaring i løbevogn/babyjogger??? Jeg har en søn på 2½ år., jeg vil rigtig gerne i gang med at løbe lidt... Mit problem er det, at jeg skal igang med at dyrke noget sport, og da jeg ikke kan finde tid til at gå i fitnesscenter, tænker jeg at der er en mulighed tilbage - nemlig at begynde at løbe.

Men jeg syntes ikke lige jeg har 4000 kr. til at kaste i det projekt - nogen som kan anbefale noget som er godt og til at komme i nærheden af rent prismæssigt???

Ser frem til at høre fra jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2012

An&Jo

Monica85 skriver:

Hej.

Nogen der har erfaring i løbevogn/babyjogger??? Jeg har en søn på 2½ år., jeg vil rigtig gerne i gang med at løbe lidt... Mit problem er det, at jeg skal igang med at dyrke noget sport, og da jeg ikke kan finde tid til at gå i fitnesscenter, tænker jeg at der er en mulighed tilbage - nemlig at begynde at løbe.

Men jeg syntes ikke lige jeg har 4000 kr. til at kaste i det projekt - nogen som kan anbefale noget som er godt og til at komme i nærheden af rent prismæssigt???

Ser frem til at høre fra jer

jeg ved at de i babysam har en rigtig god jogger til lige knap 1200kr, og ellers kan man finde dem brugt til rimelige penge også..

jeg skal selv have fundet mig en, for jeg vil nemlig også gerne kunne løbe med bassen, ellers kan det være svært at finde tiden nemlig..

Anmeld

24. marts 2012

modesty

Køb brugt :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.