S (36): kæmpe bunke tøj 300 kr!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
607 visninger
6 svar
0 synes godt om
24. marts 2012

Århuspigen

Har lige ryddet op i klædeskabet, og fandt en masse lækre ting i str small, det er en hel bunke med mærker som fx, killer, paul frank, g-star osv. 

Jeg gider ikke tage flere billeder af det, men folk kan få en pose og sotere i det, for sølle 300 kr, da det ikke kan komme tilbage i skabet da vi har fået et mindre skab. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2012

Victoriasmor88

Århuspigen skriver:

Har lige ryddet op i klædeskabet, og fandt en masse lækre ting i str small, det er en hel bunke med mærker som fx, killer, paul frank, g-star osv. 

Jeg gider ikke tage flere billeder af det, men folk kan få en pose og sotere i det, for sølle 300 kr, da det ikke kan komme tilbage i skabet da vi har fået et mindre skab. 

Hej jeg forstår dig hvis du ikke gider, men vil alligevel spørge om du har lidt flere billeder  Og hvad Porto bliver. 

Anmeld

24. marts 2012

Århuspigen

Prinsesse2ben skriver:

Hej jeg forstår dig hvis du ikke gider, men vil alligevel spørge om du har lidt flere billeder  Og hvad Porto bliver. 

Magter ikke tage flere, porto bliver alt for dyrt, det er en kæmpe bunke, der er mindst over 100 dele.. Men det kan leveres hvis du bor imellem Randers og Silkeborg.

Anmeld

24. marts 2012

Victoriasmor88

Århuspigen skriver:

Magter ikke tage flere, porto bliver alt for dyrt, det er en kæmpe bunke, der er mindst over 100 dele.. Men det kan leveres hvis du bor imellem Randers og Silkeborg.

Ej hvor øv jeg bor nemlig i Svendborg. Så det er en anelse langt derfra. Ellers havde jeg dæleme været frisk 

Anmeld

24. marts 2012

Århuspigen

Prinsesse2ben skriver:

Ej hvor øv jeg bor nemlig i Svendborg. Så det er en anelse langt derfra. Ellers havde jeg dæleme været frisk 

Haha ja det er lige en anelse for langt væk

Anmeld

24. marts 2012

Århuspigen

solgt

Anmeld

24. marts 2012

Århuspigen

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.