Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
varsel-endt-barsel skriver: Okay det er da en god pris!!!
Okay det er da en god pris!!!
yes
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nea85 skriver: Er der nogen, der har været af sted til Ej sikke lej-lagersalg i dag? Er der et bredt udvalg i de forskellige størrelser?
Er der nogen, der har været af sted til Ej sikke lej-lagersalg i dag? Er der et bredt udvalg i de forskellige størrelser?
Jep jeg var afsted i går (d. 24). Fik nogle heldragter, babysengetøj og en fleecejakke
Jeg synes udvalget var ok, men man skulle virkelig være hurtig. Jeg missede en lækker lækker køredragt, som jeg gerne ville have haft med hjem
Nea85 skriver: Jeg endte med at tage af sted om eftermiddagen, og jeg må indrømme, at jeg blev lidt skuffet. Udvalget var meget begrænset i str.80 og 86, som jeg primært var ude efter
Jeg endte med at tage af sted om eftermiddagen, og jeg må indrømme, at jeg blev lidt skuffet. Udvalget var meget begrænset i str.80 og 86, som jeg primært var ude efter
Ja det blev revet væk! Jeg var der da de åbnede, og der synes jeg, at udvalget var meget godt - men jeg missede stadig en køredredragt jeg ville have haft.
ekebiv ESL holder faktisk lagersalg både i KBH og jylland....mener de afholder om 1 måned i jylland, men er ikke sikker.
tjek deres FB side og tilmeld dig til at modtage deres nyhedsmails, så får du besked om det hvergang.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128