Jeg får da stress altså

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

307 visninger
2 svar
0 synes godt om
24. marts 2012

An&Jo

Pyyyyha, jeg har næsten pakket hele lejligheden ned nu, det eneste der slet ikke er blevet rørt er Johannes værelse..

Men jeg ender da med at få stress af at skulle bo i det her indtil lørdag..
Det er derfor jeg altid pakker ned på dagen, og pakker ud igen inden jeg går i seng på flyttedagen.. og en ting er 10000000% sikkert, og det er at jeg på lørdag IKKE går i seng før det hele er sat på plads i den nye lejlighed..

Årh ja, og så skal der jo males i den gamle lejlighed om søndagen, så er der nogen der keder sig søndag den 1 april, så må i da meget gerne ligge vejen forbi Aalborg Øst..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2012

kiwilouise

An&Jo skriver:

Pyyyyha, jeg har næsten pakket hele lejligheden ned nu, det eneste der slet ikke er blevet rørt er Johannes værelse..

Men jeg ender da med at få stress af at skulle bo i det her indtil lørdag..
Det er derfor jeg altid pakker ned på dagen, og pakker ud igen inden jeg går i seng på flyttedagen.. og en ting er 10000000% sikkert, og det er at jeg på lørdag IKKE går i seng før det hele er sat på plads i den nye lejlighed..

Årh ja, og så skal der jo males i den gamle lejlighed om søndagen, så er der nogen der keder sig søndag den 1 april, så må i da meget gerne ligge vejen forbi Aalborg Øst..

vi pakkede ned en uge før vi skulle flytte undtagen køkkenet og børneværelset   det var bare kaos  

Anmeld

24. marts 2012

An&Jo

kiwilouise skriver:

vi pakkede ned en uge før vi skulle flytte undtagen køkkenet og børneværelset   det var bare kaos  

her er alt i køkkenet pakket ned undtagen nogle få tallerkner osv, så vi lige kan klare os, og så har jeg valgt at vi altså må få rugbrød de par dage det drejer sig om..

Men børneværelset har jeg heller ikke rørt endnu..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.