Nupo - Nutrilett

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.761 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. marts 2012

Orkide86

Hej

Jeg vil til igang med nupo, men tænkte på om man kan tage både nupo og nutrilett?

Altså et måltid fra nupo og evt næste fra nutrilett, kan man det og så opnå samme resultat..

Hvor meget har i tabt på nupo/nutrilett??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2012

An&Jo

Mirjam123 skriver:

Hej

Jeg vil til igang med nupo, men tænkte på om man kan tage både nupo og nutrilett?

Altså et måltid fra nupo og evt næste fra nutrilett, kan man det og så opnå samme resultat..

det ved jeg ikke om man kan, altså kombinere de to

Jeg bruger udelukkende nupo, og jeg tabte mig 5 kg i løbet af 3 uger, bare ved at udskifte 1 måltid med nupo, men udskifter man flere måltider, kan man godt tabe sig meget mere, og meget hurtigere..

Anmeld

24. marts 2012

bobbles

Mirjam123 skriver:

Hej

det kan man sagtens jeg tager nupo kakao shaken og en nutrilett bar og er gået fra 90 kg til 74 kg

Anmeld

24. marts 2012

Nitz - <3 David

Frøken Christiansen skriver:

det kan man sagtens jeg tager nupo kakao shaken og en nutrilett bar og er gået fra 90 kg til 74 kg

Hvor lang tid har det taget ? Og spiser du kun Nuttrilet og Nupo?

Anmeld

24. marts 2012

bobbles

Nitz - <3 David skriver:

Hvor lang tid har det taget ? Og spiser du kun Nuttrilet og Nupo?

jeg startede den 1 december sidste år.. så næsten 4 måneder. og det er lige knapt 22 kg der er smidt siden september.

har været på fuld nupo men os mad ind imellem. spiser den del sundt nu hvor jeg kun mangler at smide 8 kg

Anmeld

12. april 2012

engdraget

Der er bare lige én ting hvis man kombinerer disse...nupo skal du have 6 shakes pr dag for at være dækket 100% med det du behøver - nutrilett skal du "kun" have 5 pr dag.

Som de selv skriver; hvis man kun drikker 4-5 stk (alt effter om det er nupo eller nutrilett) så er kroppen ikke dækket ind og så tærer den på musklerne i stedt for fedtdepoterne.

Jeg er igang med nutrilett nu; kører på 3. dagen med 100% shakes og så vand (og cola zero som dæmper på den søde trang) og det går fint. Drikker meget vand og følger mit vægttab nøje (ikke kun vægten med også muskel %, vand % og fedt %) og det følges pænt ad - det er ikke vand jeg smider i hvert fald; vand % er gået op, men drikker nok også op imod 4 l om dagen)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.