Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har modtaget et feriekort, da jeg har været i praktik i 1/2 år. Men jeg holder jo ikke ferie, da jeg er gået på barsel.
Hvordan får jeg de penge udbetalt? Jeg er jo ikke ansat nogen stedet pt.
Nogen der kan hjælpe?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Rikke&Liam skriver: Jeg har jo modtaget et feriekort, da jeg har været i praktik i 1/2 år. Men jeg holder jo ikke ferie, da jeg er gået på barsel. Hvordan får jeg de penge udbetalt? Jeg er jo ikke ansat nogen stedet pt. Nogen der kan hjælpe?
Jeg har jo modtaget et feriekort, da jeg har været i praktik i 1/2 år. Men jeg holder jo ikke ferie, da jeg er gået på barsel.
Jeg har fået af vide af kommunen at mam kan få udbetalt 3 ugers ferie fra 1 oktober af uden det påvirker ens barselsdagpenge
christinak skriver: Jeg har fået af vide af kommunen at mam kan få udbetalt 3 ugers ferie fra 1 oktober af uden det påvirker ens barselsdagpenge
Hov...glemte at sige at jeg får barselsklip fra SU. Da jeg er under uddannelse.
Kender du så reglerne?
Rikke&Liam skriver: Hov...glemte at sige at jeg får barselsklip fra SU. Da jeg er under uddannelse. Kender du så reglerne?
Mener ikke man bliver trukket i su når man får udbetalt ferie penge
christinak skriver: Mener ikke man bliver trukket i su når man får udbetalt ferie penge
Hmm...nej, det er kan man håbe. Men hvem skal stemple kortet. SU kontoret eller kommunen?
Rikke&Liam skriver: Hmm...nej, det er kan man håbe. Men hvem skal stemple kortet. SU kontoret eller kommunen?
Hmm det ved jeg faktisk ikke lige, ellers så ring og spørg kommunen på mandag
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128