Feriepenge på barsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

248 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. marts 2012

CKH

Når man er på barsel, har man så ret til at få udbetalt de feriepenge man har tjent sidste år? Jeg har kunne læse mig frem til, at hvis man ikke har mulighed for at afvikle ferie under sin barsel, kan man få den overført til næste ferieår, eller få den udbetalt. Men hvordan fungerer det når det er feriepenge?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Sidst der fik jeg dem vist udbetalt lige inden min barsel sluttede, men ka faktisk ik. Helt huske det og har tænkt på det samme, for jeg går snart på barsel igen. Vh stine

Anmeld

24. marts 2012

CKH

StineW79 skriver:

Sidst der fik jeg dem vist udbetalt lige inden min barsel sluttede, men ka faktisk ik. Helt huske det og har tænkt på det samme, for jeg går snart på barsel igen. Vh stine

Okay. Det er også bare så kedeligt at skulle vente helt indtil næste år med at få dem udbetalt (er selv kun lige akkurat gået på barsel)

Anmeld

24. marts 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja det er nemlig træls! Jeg går på barsels i starten af maj og ferie penge går jo fra maj til maj! Vh stine

Anmeld

24. marts 2012

MorTil4<3

CKH skriver:

Når man er på barsel, har man så ret til at få udbetalt de feriepenge man har tjent sidste år? Jeg har kunne læse mig frem til, at hvis man ikke har mulighed for at afvikle ferie under sin barsel, kan man få den overført til næste ferieår, eller få den udbetalt. Men hvordan fungerer det når det er feriepenge?

jeg ved det faktisk ikk , men jeg håber for jeg ville da gerne have mine udbetalt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.