Akut hjælp til to børn.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

662 visninger
10 svar
0 synes godt om
24. marts 2012

Dixen89

Jeg ved ikke helt hvor jeg skal starte henne. Det handler om min niece og hendes lillesøster. Deres mor går ind imellem helt amok og råber og skriger og kaster med ting, heriblandt knive meget tæt på sine børn. Det sker ofte i forbindelse med at moren har været ude og drikke. Hendes kæreste har ringet til mig og beder hente børnene, som her til morgen. Min tlf ringer og kan høre i baggrunden at deres mor råber og så fortæller hendes kæreste at jeg skal hente børnene med det samme. Men jeg ligger syg og med en datter på 12 uger kan jeg ikke lige overskue to børn. Jeg ringede til min mor som lige har hentet børnene. Min niece er via børnehaven indberettet til kommunen. Jeg mener så at vi burde kontakte nogen ang de her episoder vi ind imellem bliver udsat for, det mener min kæreste dog ikke. Jeg vil gerne, den hvem og hvor?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2012

mortilnoahogmelina

Du eller i skal indberette dem til kommunen . og så skal i gennem alle bevis matrialer via opkald osv .

Puha håber godt nok i gør noget , stakkels børn , hvordan kan en mor vare sådan ??

Øv bliver helt ked på de stakkels børns vegne.

Anmeld

24. marts 2012

2721

Puha, det lyder da som om hun har alvorligt brug for hjælp!
Jeg synes helt sikkert også at du/i skal kontakte kommunen og fortælle om jeres oplevelser og bekymring.

Anmeld

24. marts 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Syntes godt nok i ska ha taget en snak med både moren og faren til de børn! Hvis han godt ka se det er helt gal, så må han jo tage børnene med ud af huset til hun er kølet af igen. Det er jo slet ik holdbart at han ringer til jer, for at få dem hentet. I ka jo ik bare stå til rådighed 24 timer i døgnet! 

Det er godt at børnehaven allerede er obs på problemet! 

Vil også mene at hun trænger til noget hjælp til sit dårlige tempraman, for en dag ka det da gå helt galt! Vh stine

Anmeld

24. marts 2012

Dixen89

Han tog også børnene ud og gik. Han ved godt den er gal men han ved nok ikke hvad han skal gøre, andet end at få børnene væk når det sker. Min bror som er far til den ene er ikke til hjælp han ser kun din datter når han aflevere børnene og til fødselsdage

Er der nogen der ved hvor præcist jeg skal henvende mig i kommunen? Jeg bor i Københavns kommune.

Anmeld

24. marts 2012

eliasogmor

Dutten89 skriver:

Jeg ved ikke helt hvor jeg skal starte henne. Det handler om min niece og hendes lillesøster. Deres mor går ind imellem helt amok og råber og skriger og kaster med ting, heriblandt knive meget tæt på sine børn. Det sker ofte i forbindelse med at moren har været ude og drikke. Hendes kæreste har ringet til mig og beder hente børnene, som her til morgen. Min tlf ringer og kan høre i baggrunden at deres mor råber og så fortæller hendes kæreste at jeg skal hente børnene med det samme. Men jeg ligger syg og med en datter på 12 uger kan jeg ikke lige overskue to børn. Jeg ringede til min mor som lige har hentet børnene. Min niece er via børnehaven indberettet til kommunen. Jeg mener så at vi burde kontakte nogen ang de her episoder vi ind imellem bliver udsat for, det mener min kæreste dog ikke. Jeg vil gerne, den hvem og hvor?

du skal ringe til bagvagten for børn og unge, på kommunen.... med det samme...

Anmeld

24. marts 2012

Dixen89

Nogen som har et tlf nr? Google er ikke min ven idag.

Anmeld

24. marts 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Dutten89 skriver:

Han tog også børnene ud og gik. Han ved godt den er gal men han ved nok ikke hvad han skal gøre, andet end at få børnene væk når det sker. Min bror som er far til den ene er ikke til hjælp han ser kun din datter når han aflevere børnene og til fødselsdage

Er der nogen der ved hvor præcist jeg skal henvende mig i kommunen? Jeg bor i Københavns kommune.

Det forstår jeg ikke - din bror ser kun sin datter, når han afleverer børnene? Hvilke børn?

Anmeld

24. marts 2012

Dixen89

Der skulle stå børnepenge

Anmeld

24. marts 2012

sne190810

Den Sociale døgnvagt, KØbenhavn - Tlf 33 17 33 33

Akut, anonymt og gratis rådgivning og vejledningstilbud for både børn, unge og voksne. Bernstorffsgade 15, København V.

Telefonisk eller personlig henvendelse. Døgnåbent.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.