Er jeg underlig ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

339 visninger
2 svar
0 synes godt om
24. marts 2012

onlyme

Hej :-)

Ja jeg er idag 24 uger henne
Men jeg tænker slet ikke over det, overhovedet, jeg kan simpelthen ikke få det til at gå op for mig at jeg er gravid. Ligegyldigt hvor meget hun sparker eller hvor meget jeg nusser og synger for hende.!
Jeg har termin 15 Juli, Og jeg har en søn der fylder 1 år d 20 Juli.
Dvs jeg er blevet gravid super hurtig igen,. Jeg sidder bare med en underlig følelse,. Jeg ved ikke om det bare er mig der er underlig eller om det er normalt, for vi er super glade for vi skal have en mere, og alt det, og jeg kan mærke jeg bliver helt varm når mig og manden sidder og snakker om det, men pist så er det bare ''glemt'' igen,. ?
Jeg er lidt frustreret over det ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2012

Jonatansmor

onlyme skriver:

Hej :-)

Ja jeg er idag 24 uger henne
Men jeg tænker slet ikke over det, overhovedet, jeg kan simpelthen ikke få det til at gå op for mig at jeg er gravid. Ligegyldigt hvor meget hun sparker eller hvor meget jeg nusser og synger for hende.!
Jeg har termin 15 Juli, Og jeg har en søn der fylder 1 år d 20 Juli.
Dvs jeg er blevet gravid super hurtig igen,. Jeg sidder bare med en underlig følelse,. Jeg ved ikke om det bare er mig der er underlig eller om det er normalt, for vi er super glade for vi skal have en mere, og alt det, og jeg kan mærke jeg bliver helt varm når mig og manden sidder og snakker om det, men pist så er det bare ''glemt'' igen,. ?
Jeg er lidt frustreret over det ??

Du tror ikke bare at du tager situationen med ophøjet ro? At du denne gang allerede var inde i den der graviditets-state-of-mind og derfor ikke rigtigt har den der boblende nervøsitet og konstante spænding som du oplevede i første graviditet?

Vær glad for du denne gang har overskuddet til at tilgodese dig selv, din kæreste og jeres barn - istedet for at være højspændt hormonella uden kontakt til den logiske side af hjernen?

Anmeld

24. marts 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Tror bare at det er meget normalt at man i sin anden graviditet ik er helt så " påvirket " af det. Første gang er alt jo bare nyt og spændne, man ved lige præsis hvor langt man er henne osv.

Her i min anden graviditet er der bare så mange andre ting man er nød til at tænke på først. Bla det barn man jo har i forvejen! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.