Risiko for graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2012

B&J

Anonym skriver:

Jeg har ikke prøvet at glemme 4 stk på en halv pakke og så endda dyrke sex lige omkring hvor de er glemt Derfor jeg er nervøs..

Smart med at ligge dem ved tandbørsten

uhh jeg har også prøvet det med 4 dage det er noget skidt men også der for jeg ligger dem ved tandbørsten for ellers glemmer jeg dem for tænker slet ikke over det ...

samt de andre piller jeg skal have om dagen ligger jeg rundt omkring så jeg ved når jeg er der på det tidspunkt jamen så tager jeg dem ihhihihi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

uhh jeg har også prøvet det med 4 dage det er noget skidt men også der for jeg ligger dem ved tandbørsten for ellers glemmer jeg dem for tænker slet ikke over det ...

samt de andre piller jeg skal have om dagen ligger jeg rundt omkring så jeg ved når jeg er der på det tidspunkt jamen så tager jeg dem ihhihihi

Du er smart

Jeg må bare vente og se hvad der sker

Anmeld

24. marts 2012

kitra

Anonym skriver:

Jeg vil i hvert fald ikke have det helt godt med at tage flere piller, hvis jeg skulle ske at være blevet gravid.

det var som også bare for at fortælle at der ikke sker noget ved det hvis du ikke ønsker at være gravid lige nu. Jeg har lige været på netdoktor.dk og der står der at hormonerne i p-piller ikke skader forstret. men held og lykke med det.

Anmeld

24. marts 2012

B&J

Anonym skriver:

Du er smart

Jeg må bare vente og se hvad der sker

jaa det må du

Anmeld

24. marts 2012

S.Maria

Hvis jeg var dig ville jeg fortsætte med pillerne. Tror bestemt ikke det skader at tage dem færdig hvis du skulle være blevet gravid. Der er jo nogen der bliver gravide på p-piller og får sunde og raske børn. Googlede lige: kan p-piller skade fosteret og der står at det ikke skader fosteret. 

Anmeld

24. marts 2012

Anonym trådstarter

S.Maria skriver:

Hvis jeg var dig ville jeg fortsætte med pillerne. Tror bestemt ikke det skader at tage dem færdig hvis du skulle være blevet gravid. Der er jo nogen der bliver gravide på p-piller og får sunde og raske børn. Googlede lige: kan p-piller skade fosteret og der står at det ikke skader fosteret. 

Okay tak

Anmeld

24. marts 2012

ano14316

Anonym skriver:

Jeg vil i hvert fald ikke have det helt godt med at tage flere piller, hvis jeg skulle ske at være blevet gravid.

Der sker ikke noget ved at du tager dem, selvom du skulle være blevet gravid, men chancen er lille for det. For P-piller forhindre jo ægløsning ved at holde østrogen niveauet højt, så først skal niveauet falde og så starter ægløsningen.

Anmeld

24. marts 2012

Anonym trådstarter

ano14316 skriver:

Der sker ikke noget ved at du tager dem, selvom du skulle være blevet gravid, men chancen er lille for det. For P-piller forhindre jo ægløsning ved at holde østrogen niveauet højt, så først skal niveauet falde og så starter ægløsningen.

Okay, tak for svar

Anmeld

24. marts 2012

Caroline86

hvad med at nappe en fortrydelsespille?

Anmeld

24. marts 2012

Anonym trådstarter

Caroline86 skriver:

hvad med at nappe en fortrydelsespille?

Det var i forgårs så er det ikke for sent?

"Problemet" er også at jeg, efter skrækken for graviditet har lagt sig, er begyndt at overveje om vi skal have en til.. Derfor ved jeg ikke rigtig om jeg lidt håber der er sket en ups'er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.