Nogen som har forstand på brandsår(ikke for sarte )

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.540 visninger
14 svar
0 synes godt om
24. marts 2012

Anonym trådstarter

jeg var så uheldig at brænde mig på bolchemasse i søndags. var ved vagtlæge om søndagen og ved læge mandag da det var bobblet op igen. der blev endnu engan prikket hul og fjernet noget hud. fik en recept på noget crem jeg skal smørre på og have frysepose på hånden. jeg har de senere dage fået mere ondt og min hånd liger noget der er løgn er i tvivl om jeg skal have fat i vagtlægen.. jeg skal til egen læge mandag men ikke pga det.og ved ikke hvor længe jeg skal bruge crem og pose.. synes du jeg skal kontakte lægen igen.. kig på billeder men grimt er det. og det gør pisse ondt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2012

morbibi

Puhada en grim oplevelse. Mine børns veninde var ude for det samme, hvor al huden røg af og hun havde pose og creme i flere uger.
God bedring med det

Anmeld

24. marts 2012

FrkLarsen

Anonym skriver:

jeg var så uheldig at brænde mig på bolchemasse i søndags. var ved vagtlæge om søndagen og ved læge mandag da det var bobblet op igen. der blev endnu engan prikket hul og fjernet noget hud. fik en recept på noget crem jeg skal smørre på og have frysepose på hånden. jeg har de senere dage fået mere ondt og min hånd liger noget der er løgn er i tvivl om jeg skal have fat i vagtlægen.. jeg skal til egen læge mandag men ikke pga det.og ved ikke hvor længe jeg skal bruge crem og pose.. synes du jeg skal kontakte lægen igen.. kig på billeder men grimt er det. og det gør pisse ondt

Pyyha det ser ikke rart ud!

Jeg ville klarrt give vagtlægen et kald, det skader ihvertfal ikke!

God bedring med hånden, håber at du er hurtigt på dupperne igen 

Meego

Anmeld

24. marts 2012

Anonym trådstarter

morbibi skriver:

Puhada en grim oplevelse. Mine børns veninde var ude for det samme, hvor al huden røg af og hun havde pose og creme i flere uger.
God bedring med det

mange tak. ja tingene er ikke nemme med 1 hånd

Anmeld

24. marts 2012

Anonym trådstarter

Pyyha det ser ikke rart ud!

Jeg ville klarrt give vagtlægen et kald, det skader ihvertfal ikke!

God bedring med hånden, håber at du er hurtigt på dupperne igen 

Meego

det er det bestemt heller ikke. gør rigtig ondt og er besværlig kun at kan bruge en hånd. og så stinker hånden fordi den hele tiden er i en pose som skal tæt lukkes

Anmeld

24. marts 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja du ska da til lægen igen! Det ser godt nok ik rart ud! Vh stine

Anmeld

24. marts 2012

L-Mortil3

Sådan helt klinisk ser det jo pænt og rent ud, uden nekroser og sådan, hvis du fortsat har mange smerter ville jeg ringe til vagtlæge, creme og pose kan man bruge længe , indtil der er bedring, tager cremen ikke noget af smerten?

Anmeld

24. marts 2012

Anonym trådstarter

Line&Liam&Milan skriver:

Sådan helt klinisk ser det jo pænt og rent ud, uden nekroser og sådan, hvis du fortsat har mange smerter ville jeg ringe til vagtlæge, creme og pose kan man bruge længe , indtil der er bedring, tager cremen ikke noget af smerten?

cremen er kun for at forbygge betændelse..nej smerten aftager nemlig ikke.synes jeg er begyndt at have mere ondt i det

Anmeld

24. marts 2012

quindelist

Anonym skriver:

cremen er kun for at forbygge betændelse..nej smerten aftager nemlig ikke.synes jeg er begyndt at have mere ondt i det

Altså brandsår af den kaliber GØR bare rigtig møg ondt. Men det ser jo "pænt" ud så tror som sådan ikke du skal være bekymret.

Jeg ville nok prøve med 2 panodiler, og se om ikke de lige tager det værste af smerten. Ellers kan du jo snakke med vagtlægen om anden smertelindring (selvom den slags ret beset hører til hos egen læge når det ikke er akut opstået )

Anmeld

24. marts 2012

Kay

Anonym skriver:

hvis det gør mere ondt ville jeg helt klart ringe til lægen igen... bare for en sikkerheds skyld....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.