Alligevel ingen gravidtet udenfor livmoderen men.......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

661 visninger
8 svar
0 synes godt om
24. marts 2012

Anonym trådstarter

https://www.baby.dk/debat/164941pi2/graviditet/gravidtet-udenfor-livmoderen.aspx#GoToMessage

Hej, for nogle uger siden skrev jeg foroven at lægerne ude i skejby troede at jeg var gravid udenfor livmoderen men igår vist det sig så at de alligevel ikke var gravidtet uden for livmoderen og at g raviditetshormonet stiger.. Dog ikke som de burde være siger de nu, jeg var vist 1300 hvor jeg burde have været 1600 i mandags og før var de ikk sikker på om hvad de kunne se var fosteret men igår sagde de så at det måske va  fosteret men at der  var noget galt fordi den ikk var ligeså stor som den burde være når man er i uge 7+3.. Så fik lavet en aftale om medicinsk abort idag, udskrabning hvor de gerne vil undersøger fosteret og se hvorfor den ikke er som den skal være.. 

Nu er jeg så virkelig nervøs og vid så ikke om jeg kan stole på dem, især da jeg blev ringet op i mandags af en læge angående blodrøverne hvor han sagde tillykke og at tallet var steget, alt er som de burde være så bestilt selv en ny scanning just in case.. Og nu med alt det ny info og jeg bare skal have udskrabning selvom tallet stadig stiger gør mig mere nervøs, og jeg har stadig mine gravidtets symptomer, ømme bryster, kvalme, ondt i ryggen osv. Så ved ikk rigtigt om jeg virkelig vil igennem en udskrabning bare fordi at den ikke ser normal ud på scaning og de gerne vil undersøge fosteret selvom blodprøverne stiger.. 

Så hvad synes i jeg skal gør?? Jeg har virkelig brug for lidt hjælp her, det vil virkelig være dejlig hvis i kunne skrive hvad i synes jeg skal gør?? Skal jeg gør som de siger eller... 10000000gange fordi du gad læse det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2012

mortilnoahogmelina

Hvor langt skulle du være genne nu ??
Og hvor gammel er sit foster i forhold til hvor langt du er henne ??

Stort kram fra en som ved hvordan du har det .

Anmeld

24. marts 2012

Humanincubator

Du skal ringe ud og sige, at du føler, at du har fået forskellige informationer, og at I har brug for en samtale med en læge.

Det er vigtigt, at de får forklaret præcis, hvad deres tanker er, for ellers kan du ikke tage en beslutning, du kan leve med.

Anmeld

24. marts 2012

L-Mortil3

Humanincubator skriver:

Du skal ringe ud og sige, at du føler, at du har fået forskellige informationer, og at I har brug for en samtale med en læge.

Det er vigtigt, at de får forklaret præcis, hvad deres tanker er, for ellers kan du ikke tage en beslutning, du kan leve med.

Enig !! Og bed om en second opinion!

Anmeld

24. marts 2012

Moms

Line&Liam&Milan skriver:

Enig !! Og bed om en second opinion!

Enig

Anmeld

24. marts 2012

MKuhr

Er der hjerteblink?

kan ikke forstå hvorfor der så skulle være noget galt

Anmeld

24. marts 2012

lillemusen10

Jeg ville ikke tage brslutningen på grundlag af så modsatrettede informationer - helt enig i, at du har brug for endnu en lægesamtale! Måske du bare ikke er så langt henne som de tror.... Krydser fingre for dig!

Anmeld

24. marts 2012

Kay

Humanincubator skriver:

Anmeld

25. marts 2012

Humanincubator

det kan også sagtens være en læge, som bare skulle tjekke tallene og ikke har fået sat sig ordentligt ind i tingene. Der er så travlt på sygehusene for tiden. Ikke at det en undskyldning man kan bruge til noget. MEn du bliver nødt til at holde fast i, at du ikke er tryg ved situationen nu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.