ih kan ikke sove:-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

409 visninger
1 svar
0 synes godt om
24. marts 2012

Sujan

Ligger her på dette syge tidspunkt og kan bare ikke sove..

Er møj irriterende for hele ugen har jeg bare ønsket at få sovet igennem.. har været mega træt og er blevet vækket af håndværkere, der larmer lige uden for mit soveværelse fra kl. 6.... Så havde bare glædet mig til i dag hvor jeg kunne få sovet igennem..

Og hvad skal man lige lave på dette tidspunkt...

Har termin i morgen så tankerne flyver lidt rundt.. mange inkl. Mig selv troede jeg ville føde for tidligt, men er heldigvis ikke tilfældet..nu må jeg bare se hvor meget jeg skal gå over tid.. er en mærkelig tid, hvor man går og venter på at fødslen går i gang.
Prøver at holde mig i gang og får også lavet en masse så dagene går hurtigt, men er lidt underligt, hver dag at vågne op og tænke "mon det bliver i dag"?

Har en del uro i kroppen nu her, håber dog det snart går over så jeg kanfå lidt søvn:-)

Andre der ikke kan sove?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2012

DinNabo

Sujan skriver:

Ligger her på dette syge tidspunkt og kan bare ikke sove..

Er møj irriterende for hele ugen har jeg bare ønsket at få sovet igennem.. har været mega træt og er blevet vækket af håndværkere, der larmer lige uden for mit soveværelse fra kl. 6.... Så havde bare glædet mig til i dag hvor jeg kunne få sovet igennem..

Og hvad skal man lige lave på dette tidspunkt...

Har termin i morgen så tankerne flyver lidt rundt.. mange inkl. Mig selv troede jeg ville føde for tidligt, men er heldigvis ikke tilfældet..nu må jeg bare se hvor meget jeg skal gå over tid.. er en mærkelig tid, hvor man går og venter på at fødslen går i gang.
Prøver at holde mig i gang og får også lavet en masse så dagene går hurtigt, men er lidt underligt, hver dag at vågne op og tænke "mon det bliver i dag"?

Har en del uro i kroppen nu her, håber dog det snart går over så jeg kanfå lidt søvn:-)

Andre der ikke kan sove?

Kan heller ikke sove. Der er dog stadig to mdr til min termin. Men min lille dreng i maven er ikke søvnig..... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.