:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

533 visninger
8 svar
0 synes godt om
23. marts 2012

Anonym trådstarter

nu jeg virkelig kommet i tvivl .. jeg forventede som tidliger sagt mens i onsdags, og idag er det 3 dage over. Jeg tester Negativ på en G-test og nogle stykker har sagt, jeg sku give det et par dage mere.. Indtil nogen siger at det skyldes min fødsel , at kroppen driller :s det 8 mdr siden jeg fødte, og er virkelig kommet i tvivl over hvad jeg skal tro

min cyklus er lidt svingende ja.. Men derfor er det ikke indsbetydende med jeg ikke kan blive gravid, jeg har aldrig i de 8 mdr oplevet min mens udblive....... hva skal jeg tro nu ,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2012

B&J

jamen bruger du nogle form for beskyttelse??? hvis ja jamen så har du jo nok gjord det i et stykke tid så er du nok ikke gravid...

hvis du ikke gør jamen så er der jo stor chance for du er og måske ikke den kan sagtens drille

Anmeld

24. marts 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

jamen bruger du nogle form for beskyttelse??? hvis ja jamen så har du jo nok gjord det i et stykke tid så er du nok ikke gravid...

hvis du ikke gør jamen så er der jo stor chance for du er og måske ikke den kan sagtens drille

jeg har testet positiv i dag

Anmeld

24. marts 2012

B&J

Anonym skriver:

Fantastisk stort tillykke

Anmeld

24. marts 2012

M (:

Tillykke (:

Anmeld

24. marts 2012

FrkZier

Anonym skriver:

stort tillykke

Anmeld

24. marts 2012

Røverdatter

Tillykke!  

Anmeld

24. marts 2012

lillemusen10

Tillykke med graviditeten

Anmeld

24. marts 2012

onlyme

Anonym skriver:

nu jeg virkelig kommet i tvivl .. jeg forventede som tidliger sagt mens i onsdags, og idag er det 3 dage over. Jeg tester Negativ på en G-test og nogle stykker har sagt, jeg sku give det et par dage mere.. Indtil nogen siger at det skyldes min fødsel , at kroppen driller :s det 8 mdr siden jeg fødte, og er virkelig kommet i tvivl over hvad jeg skal tro

min cyklus er lidt svingende ja.. Men derfor er det ikke indsbetydende med jeg ikke kan blive gravid, jeg har aldrig i de 8 mdr oplevet min mens udblive....... hva skal jeg tro nu ,

Tillykke Tillykke Tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.