Er det tegn på veer-34 uger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.510 visninger
15 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. marts 2012

Anonym trådstarter

Er gravid med andet barn i uge 34, og første fødsel endte i akut kejsersnit. De plukveer og veer jeg har oplevet har føltes foran i selve maven, sammentrækninger. Men har flere dage, især om aftenen fået sporadiske smertejag omme i lænden, svært at beskrive, men gør ondt og er meget i tvivl om det kan være tegn på plukveer eller veer, er jo lidt bekymret for om jeg bør ringe og snakke med fødegang, men så ondt synes jeg jo heller ikke det gør, men gør alligevel ondt nok til jeg ikke kan ignorere det og jeg er nød til at hvile på sofaen, og er en smule bekymret for om det kan sætte gang i en masse når det nu har varet nogle dage. Der er dog ingen fast rytme i smerterne, hverken varighed eller afstand imellem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2012

Janni.

Jeg vil helt klart ringe til FG, hellere en gang for meget..  

Anmeld

23. marts 2012

Anonym trådstarter

Janni. skriver:

Jeg vil helt klart ringe til FG, hellere en gang for meget..  

Tak for svar, er bare sådan i tvivl, og man vil jo ikke ringe unødvendigt, hvis man så optager telefonen for nogle som har mere akut brug for hjælp. Måske jeg lige skulle se tiden an 1 times tid eller 2 og så ringe hvis det bliver ved

Anmeld

23. marts 2012

Janni.

Anonym skriver:

Tak for svar, er bare sådan i tvivl, og man vil jo ikke ringe unødvendigt, hvis man så optager telefonen for nogle som har mere akut brug for hjælp. Måske jeg lige skulle se tiden an 1 times tid eller 2 og så ringe hvis det bliver ved

Havde det været mig så havde jeg ringet. Hellere få vished, og derefter kunne slappe af.

Det er jo ikke sådan at du optager tlf'en i flere timer  

Anmeld

23. marts 2012

Kamulla

de er der ved telefonen for at kunne hjælpe dig, så ring, og tænk ikke på om du er til besvær.. kan ikke sige om det er ved at være små veer, men ring og hør, og syntes de det lyder som noget ualmindeligt, kommer du til tjek

Anmeld

23. marts 2012

Anonym trådstarter

Janni. skriver:

Havde det været mig så havde jeg ringet. Hellere få vished, og derefter kunne slappe af.

Det er jo ikke sådan at du optager tlf'en i flere timer  

nej er selvfølgelig rigtigt nok, men kan veer godt mærkes som smerter i lænden uden man mærker dem i maven ? Føles jo mest som skarp smerte som kommer og går omme i lænden, men gør ikke ondt, eller føler at det spænder i maven, kan dog mærke masser af liv fra baby

Anmeld

23. marts 2012

Janni.

Anonym skriver:

nej er selvfølgelig rigtigt nok, men kan veer godt mærkes som smerter i lænden uden man mærker dem i maven ? Føles jo mest som skarp smerte som kommer og går omme i lænden, men gør ikke ondt, eller føler at det spænder i maven, kan dog mærke masser af liv fra baby

Jeg ved nogen kvinder døjer med lænde smerter ved veer, jeg var dog ikke én af dem. 

Mine føltes som kraftige mens smerter hele vejen igennem. 

Anmeld

23. marts 2012

Anonym trådstarter

Janni. skriver:

Jeg ved nogen kvinder døjer med lænde smerter ved veer, jeg var dog ikke én af dem. 

Mine føltes som kraftige mens smerter hele vejen igennem. 

Sådan var mine også, derfor jeg er sådan i tvivl

Anmeld

23. marts 2012

Janni.

Anonym skriver:

Sådan var mine også, derfor jeg er sådan i tvivl

Det skal du ikke skamme dig over. Det er jo naturligt at være i tvivl. Og derfor synes jeg også du skal ringe, i tilfælde af at det nu er veer. 

Hvilket jeg ikke håber det er.  Det er jo noget for tidlig må man sige. 

Anmeld

23. marts 2012

Anonym trådstarter

Janni. skriver:

Det skal du ikke skamme dig over. Det er jo naturligt at være i tvivl. Og derfor synes jeg også du skal ringe, i tilfælde af at det nu er veer. 

Hvilket jeg ikke håber det er.  Det er jo noget for tidlig må man sige. 

Ja netop, og en uge tidligere end jeg fødte sidst, og ville jo så gerne gå tiden ud denne gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.