Overvejer pause fra baby.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

538 visninger
9 svar
0 synes godt om
23. marts 2012

Anonym trådstarter

Er en forholdsvis meget aktiv bruger herinde, så derfor er beslutningen svær, og bestemt ikke taget endnu.

Men har en datter på 1½ år sammen med manden min (vi er gift) - er total skruk, men må vente lidt pga arbejde og kejsersnit. Men overvejer en pause herinde fra, da jeg bliver lidt ked af de mange gravide maver..

Ville ikke noget med dette indlæg, havde bare brug for at komme ud med det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2012

Janni.

til dig, tror du har brug for det. Beslutningen er din, og baby.dk er her når du er klar igen, hvis det er dét, du beslutter. 

Ved ikke hvem du er, men jeg er sikker på at du ikke vil blive glemt. 

Anmeld

23. marts 2012

Kris89

kender udemærket godt følelsen, men kan ikk undvære sitet alligevel

vi er dog i prøvefacen, og at se så mange hvor det lykkedes er FEDT, men samtidig gør det sindsygt ondt...

har ofte sagt til mig selv at nu holder du altså pause derfra det er for hårdt til dig... men kan ikke lade være... www.baby.dk sidder bare i fingrene som det første når computeren bliver åbnet... og sådan bliver det vidst ved med at være

men forstår dine tanker og baby tager imod dig med åbne arme når du kommer tilbage, hvis du beslutter at holde en pause

Anmeld

23. marts 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

Er en forholdsvis meget aktiv bruger herinde, så derfor er beslutningen svær, og bestemt ikke taget endnu.

Men har en datter på 1½ år sammen med manden min (vi er gift) - er total skruk, men må vente lidt pga arbejde og kejsersnit. Men overvejer en pause herinde fra, da jeg bliver lidt ked af de mange gravide maver..

Ville ikke noget med dette indlæg, havde bare brug for at komme ud med det..

Anmeld

24. marts 2012

Anonym trådstarter

UPDATE!!!!

Har valgt at BLIVE på baby.dk - har sovet på beslutningen, og ved at Baby.dk er stedet for mig - kan ikke undværer Jeres gode råd, da jeg føler jeg kan komme til Jer, når det ikke lige kommer svigermoren ved..

Anmeld

24. marts 2012

Dot D

Anonym skriver:

UPDATE!!!!

Har valgt at BLIVE på baby.dk - har sovet på beslutningen, og ved at Baby.dk er stedet for mig - kan ikke undværer Jeres gode råd, da jeg føler jeg kan komme til Jer, når det ikke lige kommer svigermoren ved..

Det var godt.....

Anmeld

24. marts 2012

tarkoflen

Har du overvejet, at lave en favoritliste, så kan du jo gå udenom de sider, hvor der er mavebilleder?

Anmeld

24. marts 2012

Frk.S

Dejligt at du har valgt at blive - hvem end du er.

Må jeg lige spørge: er du blevet rådet til at vente pga kejsersnit, og hvor længe? Jeg spurgte nemlig min læge, og han sagde hvis bare der var gået ½ år inden man blev gravid igen, så var det fint, for så skulle arret være så stærkt som det bliver.

Anmeld

24. marts 2012

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Har du overvejet, at lave en favoritliste, så kan du jo gå udenom de sider, hvor der er mavebilleder?

Har overvejet det - men har besluttet at jeg gerne vil følge de skønne piger herinde, og skrive til Deres billeder..

NB. Vi er rimelig sikre på at projekt baby nr. 2 bliver skudt igang i år

Anmeld

24. marts 2012

Anonym trådstarter

Frk.S skriver:

Dejligt at du har valgt at blive - hvem end du er.

Må jeg lige spørge: er du blevet rådet til at vente pga kejsersnit, og hvor længe? Jeg spurgte nemlig min læge, og han sagde hvis bare der var gået ½ år inden man blev gravid igen, så var det fint, for så skulle arret være så stærkt som det bliver.

Tak

Lægen rådede mig 2 år - pga arret..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.