Update: Skal sættes igang i morgen 38+5

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

494 visninger
4 svar
0 synes godt om
23. marts 2012

Frejasen

Ja så blev det besluttet. Jeg skal sættes igang i morgen kl 10. UH

Jeg er viiildt spændt og også lidt bange. Fortællinger fra jer der er blevet sat igang med kapsel der skal sluges modtages MEGET gerne.

Jeg har født for 1 1/2 år siden, så håber det er medvirkende til et ikke alt for langt forløb

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2012

maria_wlt

Frejasen skriver:

Jeg er viiildt spændt og også lidt bange. Fortællinger fra jer der er blevet sat igang med kapsel der skal sluges modtages MEGET gerne.

Jeg har født for 1 1/2 år siden, så håber det er medvirkende til et ikke alt for langt forløb

Jeg har ingen erfaring med kapsel men det hjælper kun at det er 2 gang.. Held og lykke 

Anmeld

23. marts 2012

Sofia24

Frejasen skriver:

Ihh hvor spændende

Jeg har ikke helt fuldt med, så måske du vil dele hvorfor du skal sættes i gang?

Anmeld

23. marts 2012

Frejasen

maria_wlt skriver:

Jeg har ingen erfaring med kapsel men det hjælper kun at det er 2 gang.. Held og lykke 

Tusind tak for det.  Ja håber virkelig det er en fordel

Anmeld

23. marts 2012

Frejasen

Sofia24 skriver:

Ihh hvor spændende

Jeg har ikke helt fuldt med, så måske du vil dele hvorfor du skal sættes i gang?

Jeg bliver sat igang fordi jeg her sidst i graviditeten har udviklet voldsom allergi og nældefeber. Og lægerne mener det bliver udløst pga graviditeten. Så håber ved gud det går over når jeg har født

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.