Hvornår kan man?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.026 visninger
10 svar
0 synes godt om
23. marts 2012

Minlilleguldklump

Så mig og min kæreste fik os en lille fræk fyr d. 27 december 2011.

Det forholder sig sådan at vi har snakket om at få endnu en lille, det var faktisk ham som bragte emnet op, og han er helt vild med vores lille som så næsten lige har fået navnet William

Hvornår kan man blive gravid igen efter man har født?

Har snakket med min kæreste's lille søster, og hun sagde noget om at der SKAL gå noget tid førs, men hun virkede bare meget usikker på det og min kæreste mener ikke at der er noget om det  men det er squ nok fordi han er helt klar på at gå i gang med PB igen efter vi har fået William. (Vi vil begge to gerne)

men hvornår kan man?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2012

anynom

Minlilleguldklump skriver:

Det forholder sig sådan at vi har snakket om at få endnu en lille, det var faktisk ham som bragte emnet op, og han er helt vild med vores lille som så næsten lige har fået navnet William

Har snakket med min kæreste's lille søster, og hun sagde noget om at der SKAL gå noget tid førs, men hun virkede bare meget usikker på det og min kæreste mener ikke at der er noget om det  men det er squ nok fordi han er helt klar på at gå i gang med PB igen efter vi har fået William. (Vi vil begge to gerne)

men hvornår kan man?

Du kan blive gravid igen når du får ægløsning - og der kan gå alt fra 14 dage efter fødslen til et år efter.

Anmeld

23. marts 2012

L&V

men hvornår kan man?

Jamen det kan du jo stort med det samme

Anmeld

23. marts 2012

Ka+Ma=Be

men hvornår kan man?

Så vidt jeg ved, er det kun i forbindelse med kejsersnit, at man anbefaler at vente med en anden graviditet!  

Så go for it  

Anmeld

23. marts 2012

Minlilleguldklump

Katte87 skriver:

Så vidt jeg ved, er det kun i forbindelse med kejsersnit, at man anbefaler at vente med en anden graviditet!  

Så go for it  

Så er det nok det, hun har snakket om

Tak for svaret.

Anmeld

23. marts 2012

Frk.S

Det er meget individuelt.

For du kan blive gravid igen så snart du har ægløsning igen. Det er meget forskelligt hvornår der kommer gang i systemet igen.

Freja er født d. 5/9. Jeg fik min første mens igen 31/12. Så der er ikke gået meget mere end 3 måneder før jeg havde ægløsning.

Hvis i gerne vil have en mere tæt på synes jeg da bare i skal prøve og så bare se hvornår det sker. Men hvis du ikke har haft mens endnu ville det nok være en idé at teste engang i mellem så du ved om det stadig ikke er igang eller om det er fordi du er blevet gravid igen.

Held og lykke med det.

Anmeld

23. marts 2012

Silas&Mille

men hvornår kan man?

Altså jeg blev gravid (ved ved et uheld) da Silas var bare 4 måneder gammel.

Så nu er vi forældre til to, med bare 13 måneder og en dag imellem

Anmeld

23. marts 2012

Minlilleguldklump

Jeg har nemlig ikke haft min mens og der er gået et pænt stykke tid siden jeg fødte William, og vi har været sammen efter jeg fødte den lille.

Det er derfor jeg undre mig lidt over hvor lang tid der går før jeg kan blive gravid igen. 

Anmeld

23. marts 2012

Minlilleguldklump

Frk.S skriver:

Det er meget individuelt.

For du kan blive gravid igen så snart du har ægløsning igen. Det er meget forskelligt hvornår der kommer gang i systemet igen.

Freja er født d. 5/9. Jeg fik min første mens igen 31/12. Så der er ikke gået meget mere end 3 måneder før jeg havde ægløsning.

Hvis i gerne vil have en mere tæt på synes jeg da bare i skal prøve og så bare se hvornår det sker. Men hvis du ikke har haft mens endnu ville det nok være en idé at teste engang i mellem så du ved om det stadig ikke er igang eller om det er fordi du er blevet gravid igen.

Held og lykke med det.

Jeg blødte faktisk meget voldsomt 3 uger senere, men siden har der ikke været noget.

Det kan så godt hae været min mens men jeg blødte også andre dage, hvor vi søgte lægen og fik at vide at det var fordi jeg blev klippet da jeg fødte william.

Anmeld

23. marts 2012

norenberg

Første gang du har ægløsning....jeg blev 5 uger efter....som også var førate gang vi havde sex efter at jeg havde født

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.