en ide??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

712 visninger
7 svar
0 synes godt om
7. marts 2008

A.

altså jeg keder mig helt vild..er sygemeldt fra arb så er ved at blive skør det er ikke sjovt mere at gåhjemme og lave ingenting..:'(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2008

A.

ja en ide hvad jeg kan lave??

Anmeld

7. marts 2008

Kloster

Ork altså...
Elsker at gå hjemme.
Har du børn??
Jeg har 3 børn, 2 hunde, 2 katte, studere, venner, familien og en bunke bøger, jeg gerne vil læse.
Jeg har alt for lidt tid i døgnet til alt det, jeg gerne vil.
Og jeg er IKKE kreativ :P

Flyt om i boligen, male om, planlægge højbedene, holde en tøse-kom-sammen, få styr på alle ens papirer, ryd op på loftet i årgamle kasser, sortere tøjet i huset, male billeder, følge med i eftermiddagenes serier...
Ja jeg kunne blive ved 8D

Håber det gav noget :D

Venlig hilsen
Kloster (H)

Anmeld

8. marts 2008

A.

nej har ikke børn men venter lige en lille prins..og tror nok at jeg har gjort næsten alt fra din liste:(

Anmeld

8. marts 2008

A.

nej har ikke børn men venter lige en lille prins..og tror nok at jeg har gjort næsten alt fra din liste:(

Anmeld

8. marts 2008

Balderson

Hej

Jeg venter selv og er i fuld gang med at bygge rede.. Jeg går og planlægger hvordan jeg vil indrette børneværelset..

Hvilke ting vi mangler og udstyr vi skal have købt.. Jeg har brugt lang tid på eks. at finde den barnevogn vi har valgt (alt det med sikkerhed osv.)

Måske svømning var noget for dig? det er jeg selv begyndt med + Yoga :)

Måske at læse? Jeg har bevidst valgt at læse få bøger om det at være gravid og og div bøger om emnet..

Så læser jeg heller om alt muligt andet. Havebøger, Harry Potter, Gør det selv bøger osv...

Jeg er også begyndt så småt at strikke (det vil sige jeg prøver :D)

Måske det var noget? Strikning, hækling, male på billeder el. møbler.

Mvh

Anmeld

8. marts 2008

A.

har tænkt på svømning men nej ikke rigtigt og for resen skal holde mig i ro..:S så nej..er træt af læse og læse vil da lære at strikke mon kan jeg finde ud af det??
Balderson skriver:

Hej

Jeg venter selv og er i fuld gang med at bygge rede.. Jeg går og planlægger hvordan jeg vil indrette børneværelset..

Hvilke ting vi mangler og udstyr vi skal have købt.. Jeg har brugt lang tid på eks. at finde den barnevogn vi har valgt (alt det med sikkerhed osv.)

Måske svømning var noget for dig? det er jeg selv begyndt med + Yoga :)

Måske at læse? Jeg har bevidst valgt at læse få bøger om det at være gravid og og div bøger om emnet..

Så læser jeg heller om alt muligt andet. Havebøger, Harry Potter, Gør det selv bøger osv...

Jeg er også begyndt så småt at strikke (det vil sige jeg prøver :D)

Måske det var noget? Strikning, hækling, male på billeder el. møbler.

Mvh

Anmeld

8. marts 2008

Jan9e D

Hej agnieszka

har tænkt på svømning men nej ikke rigtigt og for resen skal holde mig i ro.. så nej..er træt af læse og læse vil da lære at strikke mon kan jeg finde ud af det??

Jeg lærte mig selv at strikke da jeg ventede min datter, og kan varmt anbefale strikkebogen fra Politikken. Den viser meget nemt og enkelt illustret, hvordan du skal gøre. Men jeg valgte at strikke en trøje kun i ret og i et stykke. Og fandt en meget enkel opskrift sammen med den søde dame i garnforetningen, og hun trådte da også til nogle gange da jeg ikke helt kunne gennemskue hvad jeg skulle gøre eller hvordan jeg skulle gøre det. (havede en fyrgtelig ammehjerne fnis) Så jeg vil sige go for it girl.
Og foresten havde min familie opgivet at jeg nogen sinde skulle lære at strikke. Men jeg kunne selv:D

Men ellers kan du måske egynde at sy lidt til lillemanden, hvis du har en symaskine, elller brodere. Sidst nævnte er til at finde ud af, man skal bare kunne tælle, og ha en portion tålmådighed (når man skal pille op når man har talt forkert. Og det koster ikke en mill. for at begynde på det.
(H) - Jannie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.