Bryster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

380 visninger
7 svar
0 synes godt om
23. marts 2012

baby012

Ja, nu hvor jeg har født, ammet, og tabt mig så ser de ikke helt ud som de gjorde inden fødslen.. 

jeg kunne rigtig godt tænke mig et løft, og en c-skål når jeg selvf. er færdig med at amme.. 

er der nogen herinde der har erfaring med silikone bryster ? hvor fik i det lavet? og hvor meget kom i af med for det ? 

og vigtigst af alt, er i glade for dem ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2012

B&J

opper den lige for dig men husk hvis du skal have flere børn så få det først inden du får lavet nye bryster

Anmeld

23. marts 2012

baby012

B&J skriver:

opper den lige for dig men husk hvis du skal have flere børn så få det først inden du får lavet nye bryster

tak skal du have  

jamen kan man ikke få det lavet før man er færdig med alle de børn man vil have ?? 

implantaterne bliver vel ikke ødelagt af en graviditet og amning ? 

Anmeld

23. marts 2012

B&J

Lahn11 skriver:

tak skal du have  

jamen kan man ikke få det lavet før man er færdig med alle de børn man vil have ?? 

implantaterne bliver vel ikke ødelagt af en graviditet og amning ? 

nej tror jeg ikke den gør men er ikke sikker på om huden evt kan blive slap for selv om der kommer fylde i bliver de vel lidt støre af alt den mælk ja ved det ikke men det er noget der skal tænkes over for træls hvis det bliver grimt igen

Anmeld

23. marts 2012

baby012

B&J skriver:

nej tror jeg ikke den gør men er ikke sikker på om huden evt kan blive slap for selv om der kommer fylde i bliver de vel lidt støre af alt den mælk ja ved det ikke men det er noget der skal tænkes over for træls hvis det bliver grimt igen

ja okay, ved at huden kommer til at hænge igen, men det er heldigvis ikke noget et løft ikke kan klare  

Anmeld

23. marts 2012

B&J

Lahn11 skriver:

ja okay, ved at huden kommer til at hænge igen, men det er heldigvis ikke noget et løft ikke kan klare  

nej du har helt ret men det er vel træls 2 gange eller det er det måske ikke for dig

men ja bare du er glad så er det jo dejligt

Anmeld

24. marts 2012

baby012

B&J skriver:

nej du har helt ret men det er vel træls 2 gange eller det er det måske ikke for dig

men ja bare du er glad så er det jo dejligt

nej det ofre jeg gerne for at det skal se ordenligt ud  

det virker ikke rigtig somom at der er andre herinde som har fået det gjort

Anmeld

24. marts 2012

B&J

Lahn11 skriver:

nej det ofre jeg gerne for at det skal se ordenligt ud  

det virker ikke rigtig somom at der er andre herinde som har fået det gjort

tror nu nok der er andre der har fået ordnet bryster her inde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.