Så opretter jeg lige en tråd om mig!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

587 visninger
7 svar
0 synes godt om
23. marts 2012

bobbles

Dem der har fulgt med må gerne læse med og alle jer andre.

det var mig der oprettede en tråd omkring at jeg skulle ind på sygehuset og operere min navlebrok samt at lægerne ville fjerne det overskydende fedt på mig mave. For 14 dage siden sendte min læge en henvisning til herlev sygehus og ringede til dem for 2 dage siden og spurte om de overhovedet havde modtaget den det havde de men da min bmi var på 28 i stedet for 25 så havde de sendt henvisningen tilbage til min egen læge. øv tænkte jeg bare. Men hvad så med min navlebrok hmm den skulle jeg da havde ordnet! så ringede til min egen læge igår de prøvede så at få fat på sygehuset hvor de snakkede frem og tilbage. det med navlebrokken var en forglemmelse fra deres side af den ville de naturligvis operere, også sagde de at kunne jeg få min bmi ned på 25 til jeg skulle til forundersøgelse så ville de os ordne det, men der er rimelig lang ventetid så skulle forvente ca 6-8 uger før jeg skal derind, det vil sige jeg skal nu kæmpe med at få tabt endnu 9 kg så kan jeg få min drømme operation!! håber virkelig at det lykkedes!!

Lige nu -21 kg

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2012

Dianaaa

du ser knald godt ud

Anmeld

23. marts 2012

NinaNymannMadsen

når du har tabt dig så meget i forvejen så kan du også sagtens klare de sidste par stykker.
jeg ved du kan.
håber da din bmi så kommer ned på 25 og de så vil lave den operation, du bliver så glad for det. min svigerinde har fået det gjort og hun elsker det den dag i dag.

held og lykke med det hele.

Anmeld

23. marts 2012

bobbles

Dianaaa skriver:

du ser knald godt ud

Anmeld

23. marts 2012

bobbles

NinaNymannMadsen skriver:

når du har tabt dig så meget i forvejen så kan du også sagtens klare de sidste par stykker.
jeg ved du kan.
håber da din bmi så kommer ned på 25 og de så vil lave den operation, du bliver så glad for det. min svigerinde har fået det gjort og hun elsker det den dag i dag.

held og lykke med det hele.

det håber jeg os jeg bliver, har set billeder af det på nettet og selvom man har et stort ar så er det noget pænere med flad mave!

Anmeld

23. marts 2012

NinaNymannMadsen

Frøken Christiansen skriver:

det håber jeg os jeg bliver, har set billeder af det på nettet og selvom man har et stort ar så er det noget pænere med flad mave!

ja nemlig. aret bliver pænere med tiden. nu har jeg fulgt min svigerinde fra hun fik det og til nu. og jo man kan godt se hvor det er men det er blevet rigtig pænt.

Anmeld

24. marts 2012

bobbles

NinaNymannMadsen skriver:

ja nemlig. aret bliver pænere med tiden. nu har jeg fulgt min svigerinde fra hun fik det og til nu. og jo man kan godt se hvor det er men det er blevet rigtig pænt.

ja jeg ser frem til forundersøgelsen og håber jeg når mit mål men venter stadig på brevet fra sygehuset så jeg kender en dato

Anmeld

24. marts 2012

NinaNymannMadsen

Frøken Christiansen skriver:

ja jeg ser frem til forundersøgelsen og håber jeg når mit mål men venter stadig på brevet fra sygehuset så jeg kender en dato

held og lykke med det hele hvertfald.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.