Svært at vente...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

583 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. april 2009

Skruk

Er der nogen, der har prøvet at tage en graviditetstest inden udeblivelse af menstruationen?
Jeg synes det er så svært at vente, men omvendt kan en test, på nuværende tidspunkt, give et forkert svar og dermed får jeg alligevel ikke afklaret hvorvidt jeg er gravid eller ej...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2009

mortil(nichlasogmathias)

Skruk skriver:

Er der nogen, der har prøvet at tage en graviditetstest inden udeblivelse af menstruationen?
Jeg synes det er så svært at vente, men omvendt kan en test, på nuværende tidspunkt, give et forkert svar og dermed får jeg alligevel ikke afklaret hvorvidt jeg er gravid eller ej...

jeg kan aldrig vente, så den bliver taget før, men chancen er stor for at den er negativ... men det er jo ikke sikkert at man ikke er gravid, så hvis den er negativ skal man nok tage en mere på det rigtige tidspunkt...
hver gang jeg har gjort det, har jeg taget den op i lyset, så kan man faktisk være heldig at ku se det før, stregen er bare meget utydelig, men bare der er lidt er man jo gravid... hvornår skal du tage den da???

Anmeld

4. april 2009

Mumto3

De to første gange jeg var gravid, der kunne jeg heller ikke vente og testede før 'mens', og begge gange var den positiv. Men meget meget svagt!!! men en streg er en streg......

(Den tredie gang jeg var gravid anede jeg det ikke. Men min mand var ret sikker. For at bevise overfor ham, at jeg ihvertfald ikke var gravid, tog jeg en g-test. Den var bare SÅ positiv. Jeg troede ikke på det, var sikker på at den var falsk positiv, og det endte med at manden gik ned og købte to forskellige slags g-test , og de var også positive. Men jeg kunnne ikke tro det!!! Sådan kan det også snyde...)

Held og lykke med testeriet

Anmeld

4. april 2009

Skruk

karina22 skriver:

jeg kan aldrig vente, så den bliver taget før, men chancen er stor for at den er negativ... men det er jo ikke sikkert at man ikke er gravid, så hvis den er negativ skal man nok tage en mere på det rigtige tidspunkt...
hver gang jeg har gjort det, har jeg taget den op i lyset, så kan man faktisk være heldig at ku se det før, stregen er bare meget utydelig, men bare der er lidt er man jo gravid... hvornår skal du tage den da???

Det er rart at høre det ikke kun er mig der er utålmodig Jeg bør først tage testen mandag d. 13, så det er jo noget før... Så må hellere vente et par dage mere.

Anmeld

5. april 2009

mortil(nichlasogmathias)

Skruk skriver:

Det er rart at høre det ikke kun er mig der er utålmodig Jeg bør først tage testen mandag d. 13, så det er jo noget før... Så må hellere vente et par dage mere.

du kan få 15 graviditets strimler for 80kr på nettet, så er det da bare at teste løs... går selv at prøver på at få nummer to, så der bliver testet løs ....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.