Issa skriver:
Ja - var der nogen der så dette program i aftes på kanal 4???
Jeg selv finder det forkasteligt at man presser små børn så ekstremt hårdt!.. Jeg kan slet ikke finde ord for hvor skrækkelig en kvinde jeg synes Abby Lee er.. Disse børn bliver frataget deres barndom for hvad?? - At vinde!!? Sikke noget at opdrage sit barn til at man skal vinde før noget er sjovt 
Hvad mener i?.. Er det ok at så små børns liv er fyldt til bristepunktet med hård fysisk træning, konkurrencer, ansvar m.m.??
God debat 
Jeg så programmet med blandede følelser..
På den ene side synes jeg det er forkert med hende Abby Lee til et barn der kun lige er blevet 6 år!
Derimod de ældre børn som dem på 10 og 13 der oz var med i programmet er gamle nok til at vælge om de vil det her eller ej. Hvis de gerne vil videre med deres dans så tror jeg ikke man kommer udenom en træner som Abby Lee. Hun præger deres konkurrence-gen og fortæller dem tingene som de er så de har mulighed for at ændre det der er galt.
Men hvis man som forældre kan se sig selv i øjnene når man smider sin datter på 6 for den altædende hyæne, så synes jeg man har et seriøst problem!
Anmeld