Dancing Moms

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

317 visninger
9 svar
0 synes godt om
23. marts 2012

ModerNatur

Ja - var der nogen der så dette program i aftes på kanal 4???

Jeg selv finder det forkasteligt at man presser små børn så ekstremt hårdt!.. Jeg kan slet ikke finde ord for hvor skrækkelig en kvinde jeg synes Abby Lee er.. Disse børn bliver frataget deres barndom for hvad?? - At vinde!!? Sikke noget at opdrage sit barn til at man skal vinde før noget er sjovt

Hvad mener i?.. Er det ok at så små børns liv er fyldt til bristepunktet med hård fysisk træning, konkurrencer, ansvar m.m.??

God debat

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2012

Team Putte

Issa skriver:

Ja - var der nogen der så dette program i aftes på kanal 4???

Jeg selv finder det forkasteligt at man presser små børn så ekstremt hårdt!.. Jeg kan slet ikke finde ord for hvor skrækkelig en kvinde jeg synes Abby Lee er.. Disse børn bliver frataget deres barndom for hvad?? - At vinde!!? Sikke noget at opdrage sit barn til at man skal vinde før noget er sjovt

Hvad mener i?.. Er det ok at så små børns liv er fyldt til bristepunktet med hård fysisk træning, konkurrencer, ansvar m.m.??

God debat

Jeg så programmet med blandede følelser..

På den ene side synes jeg det er forkert med hende Abby Lee til et barn der kun lige er blevet 6 år!

Derimod de ældre børn som dem på 10 og 13 der oz var med i programmet er gamle nok til at vælge om de vil det her eller ej. Hvis de gerne vil videre med deres dans så tror jeg ikke man kommer udenom en træner som Abby Lee. Hun præger deres konkurrence-gen og fortæller dem tingene som de er så de har mulighed for at ændre det der er galt.

Men hvis man som forældre kan se sig selv i øjnene når man smider sin datter på 6 for den altædende hyæne, så synes jeg man har et seriøst problem!

Anmeld

23. marts 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Så det, og tænkte bare stakkels børn! Men det var nu meste pga de frygtelige mødre. Og det var da bare på alle punkter, at de ik var til at holde ud! Vh stine

Anmeld

23. marts 2012

FrkZier

jeg så det med et halvt øje.. og jeg ja - jeg ved dårligt hvad jeg skal synes altså..

Anmeld

23. marts 2012

ModerNatur

Team Putte skriver:

Jeg så programmet med blandede følelser..

På den ene side synes jeg det er forkert med hende Abby Lee til et barn der kun lige er blevet 6 år!

Derimod de ældre børn som dem på 10 og 13 der oz var med i programmet er gamle nok til at vælge om de vil det her eller ej. Hvis de gerne vil videre med deres dans så tror jeg ikke man kommer udenom en træner som Abby Lee. Hun præger deres konkurrence-gen og fortæller dem tingene som de er så de har mulighed for at ændre det der er galt.

Men hvis man som forældre kan se sig selv i øjnene når man smider sin datter på 6 for den altædende hyæne, så synes jeg man har et seriøst problem!

Vil til dels give dig ret.. Ja man skal have en træner der serverer realiteterne for sit "barn".. Men synes egentlig at det er forældrene der er de værste.. Det er jo dem der presser deres piger mest!.. Hos hende den ene mor der havde to piger var det jo tydeligt at se at den ældste pige ikke brød sig om at danse, og egentlig var ligeglad om hun vandt

Anmeld

23. marts 2012

ModerNatur

StineW79 skriver:

Så det, og tænkte bare stakkels børn! Men det var nu meste pga de frygtelige mødre. Og det var da bare på alle punkter, at de ik var til at holde ud! Vh stine

Ja lige præcis!! (måske jeg fik skrevet mit indlæg dårligt)

De mødre var godt nok til at  sig over!!

Anmeld

23. marts 2012

ModerNatur

FrkZier skriver:

jeg så det med et halvt øje.. og jeg ja - jeg ved dårligt hvad jeg skal synes altså..

Jeg er helt afklaret med at jeg IKKE ku li det

Anmeld

23. marts 2012

FrkZier

Issa skriver:

Jeg er helt afklaret med at jeg IKKE ku li det

hehe.. jeg tror ikke det er noget jeg bliver afhængig af at se

Anmeld

23. marts 2012

ModerNatur

FrkZier skriver:

hehe.. jeg tror ikke det er noget jeg bliver afhængig af at se

Næe.. synes ihvertfald bare det er vildt hvad nogen forældre udsætter deres børn for.. Og i dette program virker det bestemt ikke som om at mødrene tænker over hvilke værdier de videregiver

Anmeld

24. marts 2012

Team Putte

Issa skriver:

Vil til dels give dig ret.. Ja man skal have en træner der serverer realiteterne for sit "barn".. Men synes egentlig at det er forældrene der er de værste.. Det er jo dem der presser deres piger mest!.. Hos hende den ene mor der havde to piger var det jo tydeligt at se at den ældste pige ikke brød sig om at danse, og egentlig var ligeglad om hun vandt

Det er helt klart skidt i lige den situation hvor hun ik accepterer at pigen hellere vil være cheerleader på skolen end bruge alt sin fritid på at danse! Det er klart forkert af hende at presse sit barn på den måde!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.