Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ihh hvor spændende glæder mig til en update både om det er "rigtigt" og hvad I så finder på af navne
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
morethanperfect skriver: Hun gættede på en dreng mere Han lå helt perfekt til det , så ingen af os var rigtig i tvivl .. Men igen , det kan jo snyde . Så har bestilt tid til Knsscanning den 6 April
Hun gættede på en dreng mere Han lå helt perfekt til det , så ingen af os var rigtig i tvivl .. Men igen , det kan jo snyde . Så har bestilt tid til Knsscanning den 6 April
Kofoed. skriver: Kunne i se pung eller bare den tap, som alle børn har i starten?
Kunne i se pung eller bare den tap, som alle børn har i starten?
Tappenn .. Men hun tog den fra rigtig mange vinkler , og hun ville ikke LOVE det var en dreng , men var ret sikker på det ..
Nadia&Daniel skriver: Ihh hvor spændende glæder mig til en update både om det er "rigtigt" og hvad I så finder på af navne
Meget
morethanperfect skriver: Tappenn .. Men hun tog den fra rigtig mange vinkler , og hun ville ikke LOVE det var en dreng , men var ret sikker på det ..
Ihh hvor spændende altså
Så bliver det sjovt at se om det holder stik
Bliver dejligt med en scanning mere
Og den gik bare super godt Min termin blev rykket til 30 Sep. så er nu 12+5 Hun gættede på kønnet og var faktisk ret sikker i sin sag såå ... Nu får i lige en chance mere til at gætte , og så kan jeg afsløre hvad hendes gæt var
Og den gik bare super godt Min termin blev rykket til 30 Sep. så er nu 12+5
Hun gættede på kønnet og var faktisk ret sikker i sin sag såå ...
Nu får i lige en chance mere til at gætte , og så kan jeg afsløre hvad hendes gæt var
Jeg tror en pige og hvor er du fin! Læste lige updaten i laver jo også nogle lækre drengebørn, så det er jo fantastisk tillykke!
Ditte_Marie skriver: Jeg tror en pige og hvor er du fin! Læste lige updaten i laver jo også nogle lækre drengebørn, så det er jo fantastisk tillykke!
Taaak hvor er du sød
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128