godt billigt overtøjs vaskemiddel??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

657 visninger
4 svar
0 synes godt om
23. marts 2012

Muffinmus

Ja, et godt  til jakker og flyverdragter osv til rimelige penge?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2012

Pige2009

MariaE skriver:

Ja, et godt  til jakker og flyverdragter osv til rimelige penge?

Jeg køber det billige fra Rema 1000 til en 20'er pr. flaske og det har altid tjent mig godt Hvis flyverdragten er ekstra beskidt, får den lige et skud Vanish og så er den skinnende ren

Anmeld

23. marts 2012

Muffinmus

Baagøe skriver:

Jeg køber det billige fra Rema 1000 til en 20'er pr. flaske og det har altid tjent mig godt Hvis flyverdragten er ekstra beskidt, får den lige et skud Vanish og så er den skinnende ren

men er det præcist til overtøj?? for skal ikke bruge almindeligt vaskemiddel da det jo fjerne al den vandtætte effekt og ødelægger jakker osv til sidst...

Så det er jo fedt hvis det kan fås til 20 kr, men kun hvis det specifekt er til overtøj?

Anmeld

23. marts 2012

Pige2009

MariaE skriver:

men er det præcist til overtøj?? for skal ikke bruge almindeligt vaskemiddel da det jo fjerne al den vandtætte effekt og ødelægger jakker osv til sidst...

Så det er jo fedt hvis det kan fås til 20 kr, men kun hvis det specifekt er til overtøj?

Nej, det er bare almindeligt. Jeg har nu ikke oplevet det som et problem på mit overtøj

Anmeld

23. marts 2012

Muffinmus

ok, det duer ikke så, skalbruge noget decideret til overtøj da jeg før har oplevet mega forringelse i den vandtætte kvalitet på både jakker of lyverdragter efter bare få vaske med almindeligt vaskemiddel. Det skal være noget tex lign vaskemiddel og sidst gav jeg vist 300 kr for det i intersport for 100 ml, der var jo kun til 3-4 vaske, ikke meget til de penge:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.