Vægttab i sidste trimester??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

367 visninger
2 svar
0 synes godt om
23. marts 2012

kvinde84

Er der nogen af her der har oplevet det?? Jeg har tabt mig næsten 1 kg på en uge, og det er altså ikke pga kvalme eller opkastning. Jeg har i forvejen ikke taget særligt meget på, sidste uge når jeg var 30+0 var jeg næsten kommet på de 6 kg. 

Jeg kan slet ikke forstå det, da jeg har tænkt rigtigt meget over at jeg skal være mæt og tilpas hele tiden, og der er enda røget nogle karameller o.lign ned (spiser ellers lidt til intet sødt). Jeg har heller ikke døjet med vand i kroppen eller noget. 

Nogen der har nogle erfaringer at dele af??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2012

Sørens

kvinde84 skriver:

Er der nogen af her der har oplevet det?? Jeg har tabt mig næsten 1 kg på en uge, og det er altså ikke pga kvalme eller opkastning. Jeg har i forvejen ikke taget særligt meget på, sidste uge når jeg var 30+0 var jeg næsten kommet på de 6 kg. 

Jeg kan slet ikke forstå det, da jeg har tænkt rigtigt meget over at jeg skal være mæt og tilpas hele tiden, og der er enda røget nogle karameller o.lign ned (spiser ellers lidt til intet sødt). Jeg har heller ikke døjet med vand i kroppen eller noget. 

Har ikke nogen erfaringer eller gode råd...ville bare lige sige: HELDIGE RAD!!!! hæhæ! 

Anmeld

28. marts 2012

Darling<3

kvinde84 skriver:

Aner ikke om det er normalt at man taber sig lidt i sidste trimester

Er selv i uge 26 og har kun taget 800 gram på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.