Poppy red + daisy blomster "kæde" sælges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.227 visninger
3 svar
0 synes godt om
23. marts 2012

AndreasMor84

Sælger 1 stk Poppy Red pastafarve, da jeg glemte at jeg allerede havde én. Ny og stadig indpakket. Købt for 34 kr.. BYD

+ Daisy blomster kæde som kan anvendes som fx. bort. Har brugt den én gang. Købt for 60 kr. BYD
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2012

Dot D

AndreasMor84 skriver:

Sælger 1 stk Poppy Red pastafarve, da jeg glemte at jeg allerede havde én. Ny og stadig indpakket. Købt for 34 kr.. BYD

+ Daisy blomster kæde som kan anvendes som fx. bort. Har brugt den én gang. Købt for 60 kr. BYD

Jamen søde, det vil da nok gerne købe.... Hvad skal du have for det? med en evt porto, ellers kan jeg godt vente til, du kommer herover igen

Anmeld

23. marts 2012

AndreasMor84

Dot D skriver:

Jamen søde, det vil da nok gerne købe.... Hvad skal du have for det? med en evt porto, ellers kan jeg godt vente til, du kommer herover igen

Jamen sødeste du, det skal da blive dit

Det kan sendes som B post til 13 kr. Hvad siger du til 80 kr. inkl. porto? Kommer først til randers igen til påske
Daisy dimsen købte jeg i går hos specialkøbmanden - kan slet ik arbejde med den.. men er heller ik så prof. enmdnu som du

Anmeld

23. marts 2012

Dot D

AndreasMor84 skriver:

Jamen sødeste du, det skal da blive dit

Det kan sendes som B post til 13 kr. Hvad siger du til 80 kr. inkl. porto? Kommer først til randers igen til påske
Daisy dimsen købte jeg i går hos specialkøbmanden - kan slet ik arbejde med den.. men er heller ik så prof. enmdnu som du

Det vil jeg gerne købe.... Har du stadig min adresse? ellers sender jeg den, når du sender dit kontonummer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.