Forkølet ved fødsle?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2012

lailamik

celkt skriver:

ja, jeg var snotforkølet, og havde stort set ingen stemme, da jeg fødte ida. Upraktisk når man ikke kan trække vejret ordenligt gennem næsen. praktisk, fordi ens stemmeudladninger, bliver reduceret en del.. haha

men altså, heller ingen problemer her, hverken med fødsel elelr med at smitte de nyfødte...

Hahah så det var ikke meget skrig/ råb fra dig mens du fødte Nok en ønsketænkning om mig fra min kæreste  

Akey men ellers intet problem med at føde? -tænker at man som oftest er lidt udmattet når man er forkølet, eller kommer der lige pludlig nogle superkrøfter frem som ikke vidste man havde?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2012

lailamik

Jonatansmor skriver:

Du spørger bare - der er altid en eller anden herinde der kan tænke logisk, når det fejler hos en selv

Jup! og det er jeg godt nok dig og de andre taknemlig for hahah 

Anmeld

23. marts 2012

celkt

lailamik skriver:

Hahah så det var ikke meget skrig/ råb fra dig mens du fødte Nok en ønsketænkning om mig fra min kæreste  

Akey men ellers intet problem med at føde? -tænker at man som oftest er lidt udmattet når man er forkølet, eller kommer der lige pludlig nogle superkrøfter frem som ikke vidste man havde?  

netop, - superkræfterne bliver fundet frem. Almidelig træthed og utilpashed betyder aldrig og en fløjtende fis, man kører på adrenalin hele vejen...

Anmeld

23. marts 2012

Muffinmus

havde samme tur medmin søn dengang, fra 14 dage frem og indtil han kom ud. Og bortset fra at jeg hadve et ks sår der gjorde pisse ondt når jeg hostede så gik det ok, babyen blev i hvert fald ikke smittet af mig:-)

Er også totalt snottet nu, men hellere nu end op til fødslen igen.

Anmeld

23. marts 2012

sarahb

ORK ja, influenza agtig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.