ja så nåede jeg idag 11+3 og glæder mig vildt til min scanning onsdag i næste uge..
men her er lige et par spørgsmål:
hedder det at vi er gravide 40 eller 42 uger ? som jeg ser det her inde er det kun 40 og det er enda med de 2 uger før æl.. er det rigtigt ? har lånt en bog på biblioteket der hedder: gravid de 42 uger.. 
Nf, skal jeg til på onsdag hvor jeg efter min beregning så må være 12+1, så skulle den værdste fare jo være ovre.. eller er der andre ting at tage højde for der efter ? ? 
brystvorderne.. mine brystvorder er ekstrem tørre og ind i mellem skaller de en del, jeg har læst her inde at de knopper der kommer på sørger for at smøre dem så jeg ikke behøver smøre dem, men skal jeg nu ikke det alligevel ?
brystvorden del 2. jeg har igennem en del årrække haft en lille gevekst i midten af min ene brystvorde.. en lille hvid ting man kan hive ud(så ligner det en negle rod) men den vokser bare frem igen, den sidder der hvor mælken skal komme ud.. har andre oplevet det og kan det have betydning for mælken og kan det evt være åragen til det bryst er mindre end det andet ? ? skal jeg nævne det over for jordmordern ?
hvornår begyndte i at købe ting til den lille ? ? jeg har ikke ville have eller købe noget før jeg er ovre de 12 uger, men hvornår gjorde i det ? ? 
tror lige det var det for nu
tak for jeres tålmodighed 
Anmeld