åhh. jeg blev så forskæret igår :`(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

567 visninger
3 svar
0 synes godt om
23. marts 2012

Miia90

Jeg og Philippa sad og legede på mit skød hun var totalt i hopla.

Er rigtig begyndt at skrige og lave nye lyde. lige pludelig kramper hende mund og står på hvid gab og knibber øjne sammen. hun kan slet ikk styre sine samtræknninger/kramper.

fik far mand til at ringe til vagtlægen, ( nok en pylder mor)

Hun sagde at hun ikk var nervøs da vi godt kunne have kontralt med hende og ikke have feber. men blev det ved skulle vi selvføgelig kontrake egen læge.

Mia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2012

babymus77

Ja kan godt forstå du blev forskrækket:-( Det er snart det værste ved at være mor... Vi bekymre os så meget... Håber bette pigen er frisk, og der ikke er noget galt... Knuser og dejlig week til jer;-)

Anmeld

23. marts 2012

Miia90

babymus77 skriver:

Ja kan godt forstå du blev forskrækket:-( Det er snart det værste ved at være mor... Vi bekymre os så meget... Håber bette pigen er frisk, og der ikke er noget galt... Knuser og dejlig week til jer;-)

Tak. hun er i godt humør ligger og snakker med sit legetøj

God weekendt til dig også

Anmeld

23. marts 2012

malo

Miia90 skriver:

Jeg og Philippa sad og legede på mit skød hun var totalt i hopla.

Er rigtig begyndt at skrige og lave nye lyde. lige pludelig kramper hende mund og står på hvid gab og knibber øjne sammen. hun kan slet ikk styre sine samtræknninger/kramper.

fik far mand til at ringe til vagtlægen, ( nok en pylder mor)

Hun sagde at hun ikk var nervøs da vi godt kunne have kontralt med hende og ikke have feber. men blev det ved skulle vi selvføgelig kontrake egen læge.

Mia

Jeg kan da godt forstå at du blev forskrækket og ringede til lægen, men det lyder da til at hun har det godt igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.