Kære Diana
Det er det mest egoistiske jeg nogen sinde har hørt!
Jeg selv er en pige på 22 år, single og jeg elsker det! Er slet ikke parat til at få børn - til gengæld er jeg, og har været, parat til at donere æg. Jeg har doneret 3 gange, og hvilken fantastisk følelse det er, at hjælpe andre kvinder, der ikke selv kan producere æg :-)
Du skal bare lige vide, stedet IKKE er en win win situation for dig at "donere"/ komme i hormonbehandling!
For det 1. så jo, du øger dine chancer væsentligt ved at tage hormon indsprøjtninger, da dine æg vil blive mange gange så store end og ellers, og færre æg vil gå til grunde under din ægløsning.
For det 2. skal du lige blive mindet om, at der sidder et par på den anden side, som glæder sig over den gerning du gør, ved at forære dine æg væk, som desuden ikke er risikofrit, men i stedet må de blive skuffet da man ikke fjerne dine æg hvis du selv er blevet gravid under forløbet! Hvis man opdager du er blevet gravid selv, under en vaginal scanning, afbryder man forløbet og DU har vundet, men ingen andre!
Tænk over det - jeg håber du blev klogere ud fra en erfaren ægdoner ;-) Og held og lykke med det hele
Anmeld