Sophus har fødselsdag, og det har han jo, og det er i dag...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.010 visninger
21 svar
0 synes godt om
23. marts 2012

Dot D

Ja, klokken blev over 12, var først hjemmefra arbejde ca klokken 22, men nu vil jeg også snart i seng...

Skulle lige have kagerne til børnehaven klar først. Det er chokoladekage med chokostykker smurt op med PSC med nutella. 

Jeg glæder mig vildt til at vise dem til Sophus i morgen tidlig, tror han bliver rigtigt glad, for han eeeeeeeeeeeeeeeelsker McQueen.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2012

jydeinden

hvor er de seje og tillykke med ham

Anmeld

23. marts 2012

Dot D

jydeinden skriver:

hvor er de seje og tillykke med ham

Tak og tak

Anmeld

23. marts 2012

MorTilEn2013Dreng

De jo top blæret.. Bare jeg kunne finde ud af sådan noget.. Og kæmpe tillykke med ham

Anmeld

23. marts 2012

Dot D

Malou&Anders skriver:

De jo top blæret.. Bare jeg kunne finde ud af sådan noget.. Og kæmpe tillykke med ham

Mange tak Det håber jeg så også, at Sophus synes, når han ser dem

Og tak fra mig og vores (pludselige) store dreng

Anmeld

23. marts 2012

MorTilEn2013Dreng

Dot D skriver:

Mange tak Det håber jeg så også, at Sophus synes, når han ser dem

Og tak fra mig og vores (pludselige) store dreng

Det var da så lidt
Jeg tror bestemt han bliver glad for dem og synes helt sikkert os at de er herre seje.. Jeg ville næsten ikke kunne nænne og spise dem

Anmeld

23. marts 2012

Dot D

Malou&Anders skriver:

Det var da så lidt
Jeg tror bestemt han bliver glad for dem og synes helt sikkert os at de er herre seje.. Jeg ville næsten ikke kunne nænne og spise dem

Det håber jeg, de vil i børnehaven

De var ikke så svære at lave, jeg har bagt dem i en bilform(folkevogns-bobbel) og så formet med PSC palmin-smør-creme, det gik ret nemt. kagerne bagte jeg i formiddag, resten har jeg lavet på knap to timer her for lidt siden...

Du skulle tage at prøve men pas på, det giver lyst til at lave flere, flere og flere

Anmeld

23. marts 2012

MorTilEn2013Dreng

Dot D skriver:

Det håber jeg, de vil i børnehaven

De var ikke så svære at lave, jeg har bagt dem i en bilform(folkevogns-bobbel) og så formet med PSC palmin-smør-creme, det gik ret nemt. kagerne bagte jeg i formiddag, resten har jeg lavet på knap to timer her for lidt siden...

Du skulle tage at prøve men pas på, det giver lyst til at lave flere, flere og flere

Hehe ja.. Ja jeg må prøve det en dag jeg har tålmodighed.. Kunne være sjovt og bage sådan en kage til min kærestes kusines søn .. Han er nemlig os bare helt vild med de der biler

Anmeld

23. marts 2012

Dot D

Malou&Anders skriver:

Hehe ja.. Ja jeg må prøve det en dag jeg har tålmodighed.. Kunne være sjovt og bage sådan en kage til min kærestes kusines søn .. Han er nemlig os bare helt vild med de der biler

Det synes jeg, du skulle..... Det vækker i hvert fald lykke

Anmeld

23. marts 2012

bullerbassen

Stort tillykke med ham . Er helt sikkert på de falder i god jord . Her ville Silas ELSKE Dem ..Håber i får en dejlig dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.