Hvad synes du om navnet..................

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2012

Kløver

Hm lidt for sært for mig, da jeg også tænker matematik (phi) men alligevel er der noget ved det jeg synes er specielt og pænt, og måske kunne være godt sammen med lærke og nor men tja ved det ikke

Synes feks også navne Vega er vildt flot, men alligevel ikke et jeg ville bruge selv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2012

Steph_Laurits

Plus - minus - gange - dividere, ja kommer til at tænke på matematik.

Syntes ikke om navnet, syntes det virker koldt og kedeligt (ligesom matematik)

Anmeld

22. marts 2012

Fenja09

Hmm, har lige måtte tygge lidt på det inden jeg valgte at skrive mit svar  Kan ikke helt finde ud af om det er sødt eller for mærkeligt...og ja som mange andre har skrevet så minder det meget om matematik og måske også en irriterende forkortelse, ligesom om der mangler noget - en endelse.

Er det overhovedet et navn? Altså er det et godkendt pigenavn? Har godt nok aldrig hørt det før

Og ja, det er rigtig fint, at der findes mange forskellige og specielle navne, meeen synes nu også at det kan blive lidt for specielt til at det er godt

/Fenja (som stadig ikke helt ved om det er et pænt pigenavn eller ej)

Anmeld

23. marts 2012

JeNoVa

Jeg synes, at Pi er for kort et navn, men det er ellers ikke mere mærkeligt end så mange andre navne.

Anmeld

23. marts 2012

lukasmor

Anede ikke at man kunne hedde det til jeg mødte en super sød pige ved navn pi - tror bare folk lige skal tygge lidt på det

Anmeld

23. marts 2012

cici

Jeg kender en rigtig sød pige ved navn Pi, det var aldrig et navn jeg selv ville vælge.. Alligevel synes jeg, at det er rigtig pænt, og passer godt til dine børns navne 

Det er et navn, som folk nok skal vænne sig til, da det endnu ikke er så brugt!!

Anmeld

23. marts 2012

MortilCilas

Lærke, Nor og Pi .. det passer godt sammen.

Anmeld

23. marts 2012

Christabelle

Ihh jeg synes det er så fint det navn

Anmeld

23. marts 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Pi er ikke et navn jeg selv ville kunne bruge.

Men jeg synes faktiks at det passer godt sammen med Lærke og Nor

Anmeld

23. marts 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Maja84 skriver:

Hm lidt for sært for mig, da jeg også tænker matematik (phi) men alligevel er der noget ved det jeg synes er specielt og pænt, og måske kunne være godt sammen med lærke og nor men tja ved det ikke

Synes feks også navne Vega er vildt flot, men alligevel ikke et jeg ville bruge selv

Samme her! Vega er vildt flot, men da jeg selv er overvægtig ville jeg frygte at hun blev mobbet med Mega Vega

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.