Strækvikle eller bæresele ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.999 visninger
17 svar
0 synes godt om
22. marts 2012

Gry91

Har brug for en løsning hvor jeg nemt lige kan tage Oliver med ud og gå med vores hund, hvor han er på min krop

Men hvad er bedst ? Jeg synes egentlig bedst om strækviklen (udover udseendet ), men jeg synes også bare de virker ret indviklede at sætte på ?? 

Hjælp 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2012

Piva

Gry91 skriver:

Har brug for en løsning hvor jeg nemt lige kan tage Oliver med ud og gå med vores hund, hvor han er på min krop

Men hvad er bedst ? Jeg synes egentlig bedst om strækviklen (udover udseendet ), men jeg synes også bare de virker ret indviklede at sætte på ?? 

Hjælp 

Jeg har en fastvikle og slynge til salg. Måske det har interesse

Anmeld

22. marts 2012

Gry91

Piva skriver:

Jeg har en fastvikle og slynge til salg. Måske det har interesse

Hvordan er en fastvikle ? 

Anmeld

22. marts 2012

Piva

Gry91 skriver:

Hvordan er en fastvikle ? 

Det er en vikle, der er i fast stof, der ikke kan give sig. Mener en strækvikel er af stof, der kan give sig lidt.

Anmeld

22. marts 2012

Gry91

Piva skriver:

Det er en vikle, der er i fast stof, der ikke kan give sig. Mener en strækvikel er af stof, der kan give sig lidt.

Okay men er de ikke indviklede at tage på ?

Anmeld

22. marts 2012

Piva

Gry91 skriver:

Okay men er de ikke indviklede at tage på ?

Det kræver en smule øvelse, men der findes masser af videoer på Youtube, hvor man kan se, hvordan man gør. Det har jeg brugt.

Anmeld

22. marts 2012

L&V

Gry91 skriver:

Hjælp 

Jeg har både en ring slynge og en bæresele bruger dem begge alt efter hva vi ska

Anmeld

22. marts 2012

raca

til hver tid en slynge..

hvor gammel er han.

hvis han vejer over 7 kg.. ville jeg vælge en fast vikle,

hvis han er over 4-6 mdr ville jeg nok vælge em meitai el...eller en af de ergonomisk rigtige bæresæler der også kunne komme på ryggen.. og hvor barnet IKKE kan forudvendes.

Anmeld

22. marts 2012

raca

nå nukunne jeg så hvor gammel han var..

klart skrækvikle..

hvis du vælger en fast, så gå LANGT uden om amazonas og MAma lifes de billige.... og køb gerne brugt.. da de er de bedste.

Anmeld

22. marts 2012

Gry91

raca skriver:

nå nukunne jeg så hvor gammel han var..

klart skrækvikle..

hvis du vælger en fast, så gå LANGT uden om amazonas og MAma lifes de billige.... og køb gerne brugt.. da de er de bedste.

Okay tak men er de ikke lidt indviklede at tage på ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.