Nu er det officielt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

551 visninger
5 svar
0 synes godt om
22. marts 2012

Lulle25

Min baby er fyldt 1 år idag Så jeg har ingen baby mere nu er han et lille barn i stedet for, han er dog stadig min skønne lille baby i smug Han er nr. 4 i rækken og ja jeg er stadig åben overfor en mere. Men manden han er absolut ikke åben.

Hvornår mon man bliver helt klar til at sige nu skal jeg ikke have flere skønne børn?

Kh Louise glad mor til 4 dog en smule vemodig ved tanken om jeg ikke skal opleve at føde, elske, opdrage, amme og nyde endnu et lille skat

Kh Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2012

JeNoVa

Lulle25 skriver:

Min baby er fyldt 1 år idag Så jeg har ingen baby mere nu er han et lille barn i stedet for, han er dog stadig min skønne lille baby i smug Han er nr. 4 i rækken og ja jeg er stadig åben overfor en mere. Men manden han er absolut ikke åben.

Hvornår mon man bliver helt klar til at sige nu skal jeg ikke have flere skønne børn?

Kh Louise glad mor til 4 dog en smule vemodig ved tanken om jeg ikke skal opleve at føde, elske, opdrage, amme og nyde endnu et lille skat

Kh Louise

Tillykke med ham!

Mine de mindste er også lige fyldt et år, og jeg var da også en anelse vemodig over at vide, at tiden med at have en baby er ovre. Dog glædede jeg mig mere over, at jeg nu vil have mere tid til dem alle, og jeg kan nyde at følge deres opvækst fremover.

Anmeld

22. marts 2012

Pige2009

Lulle25 skriver:

Kh Louise

Tillykke med ham

Anmeld

22. marts 2012

Albatrods.

sikke et overskud, hvor skønt (:

Anmeld

22. marts 2012

Ka+Ma=Be

Lulle25 skriver:

Kh Louise

Kæmpe stort tillykke 

Jeg kan bestemt godt forstå, at du er vemodig ved tanken! Men sådan tror jeg man vil blive ved med at have det Også efter nummer 5 og 6 og 7 og.....

Anmeld

22. marts 2012

Kløver

Kæmpe stort tillykke med guldklumpen, håber da din mand giver lov til endnu en i rækken, kan sagtens følge dig, er gravid med nr 2 og ville slet ikke kunne forestille mig ikke at skulle opleve endnu en graviditet eller at få flere børn. Vi venter en pige denne gang, og kan slet ikke sælge drengetøjet, for tænk nu hvis

Håber i havde en dejlig fødseldag for lillemanden

måske din mand er mere åben om 1 års tid, for at det ikke er sidste gang, i har oplevet at blive forældre til endnu en lille en

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.