Nogen som vil mødes? - Sønderjylland! (Sønderborg)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Zeus skriver:

Den kunne jeg sagtens være med på, bor selv i Haderslev Jeg har dog eksamener lige om lidt, men hvis tingene falder i hak, så er jeg frisk

Det lyder godt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2012

Musen5

Er tilflytter til sønderborg og vil da meget gerne mødes med nogle nye mennesker..

/Mette

Anmeld

23. marts 2012

lailamik

Aaah hvis jeg boede i Dk ville helt sikkert komme! har nemlig en kæreste fra Sønderjylland (Skærbæk) ved ikke om det er for langt væk, meeeen det ville da være hyggeligt at kunne sætte ansigt på nogle af baby.dk brugere  

Anmeld

23. marts 2012

Jonatansmor

Jeg er tilflytter til Kolding, har 1½ milliard ting fra nu til Juni, men passer datoerne vil jeg da gerne være med

Anmeld

23. marts 2012

Tona

rikkeregnbue skriver:

Ja, der er jo en anden tråd igang om et træf heeeeeeeelt oppe i Nordjylland (var det ikke der? )

Så jeg tænkte....

Nogen hernede af som vil mødes? Jeg vil gerne ligge en lejlighed til hvis det endelig skulle være

Kunne da være hyggeligt  Og jeg bor forresten i Sønderborg

Jeg bor i Vejen og jeg vil gerne med  Dog er Sønderborg lidt langt...er det muligt at finde noget lidt "i midten" ville jeg være glad  (bare denne tråd nu ikke løber ud i sandet ligesom alle de andre tråde der har været af den slags). Jeg vil sååå gerne

Anmeld

23. marts 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Musen5 skriver:

Er tilflytter til sønderborg og vil da meget gerne mødes med nogle nye mennesker..

/Mette

Det synes jeg lyder super!

Anmeld

23. marts 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Amandas-mor skriver:

Jeg bor i Vejen og jeg vil gerne med  Dog er Sønderborg lidt langt...er det muligt at finde noget lidt "i midten" ville jeg være glad  (bare denne tråd nu ikke løber ud i sandet ligesom alle de andre tråde der har været af den slags). Jeg vil sååå gerne

Ja, Vejen er et godt stykke fra Sønderborg  Vi må se om der er nogen der melder sig lidt i midten af hele Sønderjylland

Anmeld

23. marts 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Jonatansmor skriver:

Jeg er tilflytter til Kolding, har 1½ milliard ting fra nu til Juni, men passer datoerne vil jeg da gerne være med

Så finder vi da bare en dato hvor du kan

Anmeld

23. marts 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

lailamik skriver:

Aaah hvis jeg boede i Dk ville helt sikkert komme! har nemlig en kæreste fra Sønderjylland (Skærbæk) ved ikke om det er for langt væk, meeeen det ville da være hyggeligt at kunne sætte ansigt på nogle af baby.dk brugere  

Øv da, så må du da lige komme til DK!

Anmeld

23. marts 2012

sandramor

Jeg bor jo selv lige uden for sønderborg

så jeg er helt klart også med på at mødes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.